mama akart ebreszteni, de nem sikerult neki, mert mar reggeliztem, mikor hivott, Bandi 2 perc sprinttel erte el a reggeli fogorvos-buszt, ma is megkinozzak, Nikiek jonnek ki Zorka-babaval, nekem meg szepnevu jour fixe-m lesz, ami talalka a fonokommel, es ilyenkor mindig parázom kicsit.

Engem nem vertek (ld tegnap reggeli komment), de a tesómat igen, fakanallal, legalabbis ezt meselte az oviban, ha jol emlekszem a csaladi legendara, gondolom, mama jobban el tudna meselni, milyen ciki volt kimagyarazni az ovoneniknek, hogy elenk a gyermek fantaziaja.

Fenykepezni is fogjak ma a csoportot, ezuttal nem a laborban, hanem valahol mashol, szines gumicsizma hianyaban csupa turkizkekben jottem.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr891043405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.04.03. 13:08:05

*most nagyon durcás vagyok,mert az utolsó kommentem eltűnt vagyis nem találom...

*megírnám még egyszer,de milyen ciki lenne, ha nemes gondolataim helyett, csak az újraformált erőlködő gondolatmorzsák potyognának ki ide a fehér papírra....

*Óh! Mit tegyek?

missMarple 2009.04.03. 13:11:29

@missMarple:
*garanciát kérek arranézvést, hogy az életben mindent, de mindent újra lehet kezdeni

*tiszta lappal

Best of the best 2009.04.03. 18:32:35

Akkor én már korábban fent voltam, majdnem mindenkinél. Ugyanis 6 órakor ébredtem fel, ami Magyarországon 7óra. Most végeztem, kellemes nap volt. Vagy egy kicsit unalmas?!
Szeretek dolgozni, ha már fizetnek érte.
*Kérek szépen majd képeket Kíra!!!

missMarple 2009.04.03. 21:27:01

@Best of the best:
*no, nem Drágám,tőlem biztosan nem voltál fent korábban, mert mostanában (ébredésben legalábbis)verhetetlen vagyok!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.03. 21:41:08

a tiszta laphoz egesz filozofiai fejtegest akartam irni, de nem illik a kommenthez (sem mereteben, sem stilusaban), majd talan egyszer itt a blogon

en orulnek az ujrafogalmazott gondolatmorzsaknak is

milyen kepeket kersz best of best, a maiakat?

missMarple 2009.04.03. 22:07:41

@Nils Holgersonné:

*atyavilág!
Nekem eddig senki nem mondta,hogy vigyázni kellene a méretre, no meg a stílusra is a kommentekben!

*Jour fixe
Nyelv: francia
Fogadónap; a hét meghatározott napja, amikor külön meghívás nélkül is fogadnak vendégeket.
/gyerekek!lehetne? játsszuk azt,hogy nekem minden napon Jour fixe-m van!/

*Kedvesem!....ez a verés, nem az a verés...

*nagyon jól áll a szemedhez a türkizkékes - vagy a türkizkékeshez a szemed -, tudom,mit beszélek, hiszen Bianka ballagásán is olyanban (abban?)voltál, azon a lehetetlenül szeszélyes napon!

süti beállítások módosítása