ez nem lesz vicces iras, Bandi ugyis ellat mindenkit nevetgelnivaloval (mar szerkeszti az Obama interjut, az amerikai zaszlot meg majd valahogy kiemeljuk a tobbi kozul ott a zaszloszamlaloban)

csak en is akartam egy bejegyzest arrol, hogy jo kis napunk volt, bar kicsit nehez igy gondolkodni, hogy ket kisfiu (egy tiszteletbeli meg egy igazi) ul a ket oldalamon, kellemesen elfaradtam (na jo, borzasztoan faj a hatam, mert ástam kicsit, es szerintem nagyon hasznos voltam, csak azt nem ertem, hogy kerult olyan gyanusan sok rovid giliszta a kertbe), elboditott a napsutes (meg a kispoharka tokaji) es... a tobbi most nem jut eszembe. Pokemonokrol kell beszelgetni az igazi kisfiuval.

inkabb odaadom Bandinak a gepet, kovetkezzek a hires interju - bar azt hiszem, nem szerenytelenseg ugy irnom, barati beszelgetes a mi kedves Barackunkkal. Meg van meg a memoriakartyajan nehany vicces video is a naprol, gondolom, elobb-utobb azt is megosztja  a kedves olvasokkal. 

Kieg.: a gyerekek lattak meg eloszor, es aztan a szomszed lany is szolt, hogy golya ul a szembelevo villanyoszlopon. Nagyon jokepu golya, derusen mustralta az oszloprol belathato kemenyeket, szerintem lakast keresett. Szoval tenyleg itt a tavasz -

 

5 komment

Címkék: tavasz tszm

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr721046554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.04.05. 13:01:23

*....és milyen csizma volt a lábadon?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.05. 20:05:09

:-) gondoltam, hogy lefenykepezem a papucsos labamat a kertben, hogy sajnaltassam magam, hogy meg gumicsizmam sincs, de egyreszt elmaradt, masreszt olyan szep, meleg ido volt, hogy cseppet sem bantam, hogy nem csizmaban vagyok :-)

missMarple 2009.04.07. 18:43:46

*olyan aranyos, hogy el kell mondanom nektek is,és talán ide a "nem vicces"-be illik is :

"Megdöbbentő az OTP-alkalmazottak precizitása. Pénzt tettem be egy számlára. Kérdezte a hölgy:

– Befizetőnek milyen nevet írjak?

– Jakab.

– Pontos j-vel?"

Gem 2009.04.08. 09:24:53

Kírus azt elfelejtetted megírni, hogy vasárnap hazafelé a szomszéd faluban olyan gólyát is láttunk, aki már egy (valószínűleg tavalyról megmentett) egészen fészek alakú valamiből szemlélődött. Ő talán a párját várta haza.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.08. 11:45:15

miss Marple, helyes a kis tortenet, meg ki is nezem beloluk :)

Sweet sensations, tenyleg elfelejtettem, sot, azon is gondolkodtam, hogy nem is veletek mentunk haza, de aztan rajottem, hogy Gyorig megis :) hosszabban akartam irni az egeszrol, csak kozben Viktor jatszott a szamitogepen, en meg rajottem, hogy az elmelyult irashoz nekem csond kell, legalabbis ezzel magyarazom, hogy semmi sem jutott eszembe a hetvegerol, ami pedig olyan jo volt!
süti beállítások módosítása