Hiába. Az igazi művész már két éves korában is művész. Érződik rajta a zene szeretete, és hangszert varázsol akár egy locsolókannából is.

Engedjék meg, hogy bemutassam Lucát és Zitát. A testvérpárt akik műsorukal felléptek a világ össszes jelentősebb koncerttermében és mindenhol  meghódították a komolyzenét szerető közönség szívét.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr281051408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2009.04.07. 22:16:52

Drága Bandi! Hálásan köszönöm ezt a gyönyörű videót! Alig várom, hogy megmutassam a gyerekeknek, mit alkottál és hogy lássák, már a világot jelentő deszkákon állnak, mindenki őket csodálja a neten :))))))

Drága Nilsné! Én már csak azt nem tudom, hogy miért van barna haj nővéred kobakján. Néha jobban stimmelne szőke :((( Az történt ugyanis, hogy sikeresen arra klikkeltem, ami legutoljára volt bejegyzés (lásd utolsó kommentem), szóval nem Ti nem írtatok, csak én vagyok iszonyú figyelmetlen.

És nem utolsó sorban köszönöm az azóta írtakat! Már-már annyira hangosan nevettem, hogy félő volt, felébrednek a lányok a szomszéd szobában :))))

Ja és még 1. A derekam nekem is fájt rendesen holmi ásás után, de mi ez ahhoz az élményhez képest, hogy kiszabadultam/tunk a 4 fal közül és 3 ilyen csodálatos, napos, vidám hangulatú napot tölthettünk vidéken. Kész élmény volt (minden házimunkával együtt, mert ekkora család mellett csak éjjel lehetett egy pillanatra (pár órára) megállni ;))) )

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.08. 14:09:59

@vackor1b: remelem, tetszett a kislanyoknak! mar alig varom, hogy jo sok videot szerkesszen Viktor!

Hetvegere nem mond tul jo idot, de talan azert meg tavaszias lesz, es lehet ajandekokat rejteni a bokrok ala!
süti beállítások módosítása