Összeült a válságstáb. Kiosztottuk a feladatokat a kollégák között és nekiláttunk a munkának.*

 

Nekem jutott az unalmas ámde meglehetősen hálátlan feladat, hogy amíg az "A" csapat, (Figyelj ez te vagy Kira! ) elmeséli a húsvéti ajándékok elkészültét, és bemutatja a készterméket, ezeket a cuki kis nyuszicsodákat, addig a "B" csapat (ez te vagy Viktor) berakhat egy-két fényképet a tegnapi  belgacsokiestéről.

Jöjjön egy vicc :

A parasztbácsihoz odamegy egy turista:
- Mondja bátyám, hogy jutok el leggyorsabban Budapestre?
- Gyalog van, vagy autóval?
- Autóval.
- Akkor szerintem autóval...

Hol is tartottunk ? Ja tudom a csokievőest. Vettünk a Leonidasban öt bonbont (azért nem négyet vagy hatot, mert csak ötben volt alkohol, és csak olyanokat akartam amiben pia is van. Two in one. ) és este nekiültünk, hogy majd milyen gourmék leszünk, hogy nem ám össze-vissza csokitzabálunk hanem kipróbáljuk az összeset valamilyen kritérium alapján.(lásd.:alkohol)

háááát...                                                                                                                              Én túl sokat vártam, és így nagyot csalódtam. Semmi extra, finom pralinék de annál nem több.
 

 

 

 

 

 

 

külcsíny : 8/10 (női arc 9/10)

belbecs  : 7/10

És azt meséltem, hogy az idős hölgy, aki olyan szépen beszél oroszul megszerezte a biciklit amit ígért? Nem mondanám rá hogy szerelem első látásra, de majdnem. Maradjunk annyiban hogy megkívántam hogy felüljek rá. A citromsárga ugyanis az egyik legkedvencebb színem a kék mellett. És ez citromsárga. Most hogy így leírtam kétszer egymás után, hogy citromsárga kezdem is imádni.

De ez egy másik bejegyzés lesz. ;)

jóéjt.

*mielőtt a szívükhöz kapnának, a szalamandrás tetoválás (szerkesztőségünk titkárnőjének bal felkarján) egy 5 centes rágóból származik.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr571054953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2009.04.09. 00:06:42

Hugi tetkójára én inkább gondoltam volna (ilyen távolsából!), hogy kisebbségi szokásokat vettetek fel és a ház ura úgy gondolta, hogy az asszony verve jó :))))

Én általában csalódni szoktam az ilyen csokikban :( És mi történt, hogy a fő antialkoholista ilyen töltetű csokit vett?

Bringa fotója?

Lassan már annyi kommentet írok, hogy le leszek tiltva ;)

TáltosBandi 2009.04.09. 00:18:45

Figyelmeztetés 500 komment után, egynapos kitiltás 1000 komment után, egyhetes kitiltás 5000 komment után.

Húzzál bele, még sikerülhet.

:D

missMarple 2009.04.09. 08:11:34

* aha, szóval ez egy tetovált szerkesztőség?

*elképesztő!
A B csapatnak - csináljon bármit! -, csak úgy dagad a bicepsze!!!

*képek a bringáról?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.09. 08:56:46

@missMarple: tetolvalt bizony, bar mar nem sokig, mert sajnos nagyon kopik. Ki kellett nehany ragot bontanunk ahhoz, hogy egyforma szalamandrank legyen.

Best of the best 2009.04.10. 21:20:44

TEgnap végigolvastam mindent, kommentet és feljegyzést, csak nagyon fáradt voltam írni. Amin leginkább megakadt a szemem, és kinek nem, drága Viktorom látszólagosan sok időt tölt a konditeremben! Ami nagyon jó hír és becsülni való.
A húsvéti készülődés nálunk is megvolt, ami annyiban elégült ki, hogy vettem szép virágot, fehér terítős asztalunkra. Majd főzni is szeretnék, de ahogy időuraság engedi.
Én is nagyon szeeretem a húsvéti finomságokat, de mostanában kevesebb csokit eszek,így a nyuszinak se lenne sok keresnivalója itt, hát elküldtem osztrák rokonaimhoz.
Jut eszembe!- Viktornak már nem problémás a foga??

Tuskó Hopkincs 2009.04.10. 21:26:08

Csak ha asszociációs lánc: D'Artagnannak is citromsárga lova volt ... és valamelyik színpadi feldolgozásban a lovakat bicikliggel cserélték le.

Tá Titi 2016.03.02. 12:34:54

- "B" csapat berakhat egy-két fényképet a tegnapi belgacsokiestéről."
- Hol is tartottunk ?

Cukiság...;) !
Volt... ?

- Hol is tartottunk ?
süti beállítások módosítása