Ha olvasóim annyira vágynának sznobulásra, hogy nem bírnának meglenni nélküle akkor elmondanám, hogy évente egyszer elmegyek egy kirándulásra, ahol tudósokkal vagy orvosokkal nyaralhatok együtt. De ide se mennék, ha nem lennének igazgatók vagy bármi más hatalmasságok is egyben. Így ismertem meg két éve P-t, aki MTA doktor és éjszakákat átbeszélgettünk a perturbatív kvantumszíndinamikáról, pontosabban arról, hogy hogyan lehetne alkalmazni a magfizikában.

Vagy idén G-t, aki az ELTE RET kutatóközpont igazgatója. Néha jó egy kicsit nem csak zenészekkel lenni és valakivel elfilozofálgatni a véletlen mátrix modellekről.

A pasas egyébként nem sznob, viszont két nap alatt tanult meg síelni és aztán harmadik nap már együtt mentünk le a fekete pályán. Bevállalt egy olyan mutatványt, hogy este már orvoshoz kellett mennie a vállával. De legalább megpróbálta. Ja és egy ilyen kocsit hajt.

5 komment

Címkék: sznob

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr511147172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2009.05.27. 17:31:06

Kinyomtatva kitettem G ajtajára :-) Majd pénteken vagy köv. szerdán, ha legközelebb erre jár, örülhet neki. Igaz, nem mertem kívülről, csak belülről, így addig max 1-2 kolléga fogja csak látni. Ha rossz lesz, kívülről is kiteszem, hadd lássa minden erre járó :-)

Azért tegyük hozzá, hogy az orvosos esés csak az ötödik nap volt, előtte két és fél nap lazán (hm... vakmerően) száguldozott a fekete pályákon. De nem ezért (vagy ezért is?) szeretjük.

Gem 2009.05.27. 17:33:41

Ó igen, a legfontosabbat elfelejtettem: G nagyon utálja a nagyszájú BMW-tulajdonosokat. Vagy eddig nagyon utálta. Most meg ráérzett a (s)noblesse oblige elvre.

vackor1b 2009.05.27. 17:37:02

Nemééééér! Elszállt a kommentem, most kezdhetem elölről. Grrrr!

Valami olyasmit írtam, hogy jó lenne, ha minden nagyfejes ilyen laza, jóhumorú, bevállalós lenne. Akkor nem így működnének az egyetemek, vállalatok, az ország...

És én is szeretek együtt hétvégézni tudósokkal, művészekkel (vegyük ide M-t és F-t is :)) nagyfejesekkel, mert akkor végre nem a gyereknevelés és az orvostudomány csak a téma :)))))))))

vackor1b 2009.05.27. 17:38:49

@Gem: Majd szídjuk neki mi a bmw-seket ;)))))

Tá Titi 2016.03.02. 12:29:24

Hamár sznob...
BMW ?

Nemtom...
süti beállítások módosítása