Szoval miutan sikeresen osszeszedtem vackorekat a palyaudvaron, meg kicsit varni kellett a buszra, de megerte, mert helyes kiskacsakkal utaztunk egyutt, ok egy fonott kosarban, mi az ulesen, elottuk. Nagyon cukik voltak, mondjuk vicces, hogy en tobbet neztem oket, mint Lucc, pedig o hateves, en meg nem, persze neki mind a negy nagyszuloje falusi, nekem meg csak ketto volt az. Jut eszembe, a varosi nagymamamnal is kacsak vannak a konyhaajton, szoval lehet, hogy csak jobban szeretem a kacsakat, mint o.

 Es az is jo volt, hogy nagyon koran odaertunk, sokkal korabban, mint az autoval erkezo rokonsag, ezert mi pucolhattuk a krumplit az ebedhez, mi mar kora delelott kertezhettünk, beszelgethettunk. Aztan megjott az elso kocsi, es igy volt mar olyan a tarsasagban, aki meg nem kostolta a szuper, autentikus hazi baileys-emet, igy vezetni is tudott. Ezert bepakoltuk papat a kocsiba, es elindultunk Kisbé... a kozeli kisvarosba, azzal a rosszul titkolt szandekkal, hogy kivalaszthatja a szulinapi ajandekat. A Kökertbe (nincs hosszu ö-m) mentunk, amirol mi nem tudtuk, hol van (csak mama, de o meg otthon maradt) vagyis papa igen, de ot nem kerdezhettuk, mert o meg nem tudhatta, hova megyunk. Bonyolult?

Mindenestre vackor orommel kialtott fel az elso kovek lattan, de kiderult, hogy abban az udvarban sirkoveket arulnak. Ez eletben sokkal viccesebb volt, mint igy leirva, kerem, kepzeljuk hozza a harom novert, a sofort (masodallas, egyebkent az ELTE RET kutatóközpont igazgatója) es az apukat, bezsufolva a kocsiba, amint idetlen kamaszok modjara kacaraszik mindenen es meg idetlenebb poenokkal tartja fent a hangulatot.

Aztan papa megsajnalt minket, es megmondta, hova kell mennunk (utolso haz elott balra, mostmar almomban is odatalalnek). Es megerkeztunk, es szegeny tulaj nem tudta, melyik labara alljon, annyit vihancoltunk, es papa kerte, hogy a legdragabbat mutassa, mert ajandekba lesz. Neki. Szoval ropke fel ora alatt gazdagodtunk jo sok nevetessel meg egy könénivel (nincs hosszu ö-m), es akkor meg elmentunk vasarolni az esti szalonnasuteshez, es persze muszaj volt fagyizni, nem azert mert ehesek voltunk, hanem mert az jo (ez csak vackornak volt uj, vagy szolidaris volt a lanyaival, meg most sem igazan ertem, miert nem kért). Csak gyorsan kellett enni, hogy ne bukjunk le a gyerekek elott, mikor hazaerunk,  mert meleg volt. Na mindegy, leirva ugyis nehezkes, meg nem-vicces, de emleknek jo.

Delutan csinaltam par fenykepet, de nem akarom senki szemelyisegi jogait serteni, pedig meg olyan videom is van, ahol 3 felnott dobalgat egymasnak ket kisbabat korbe-korbe, es ezt minden resztvevo elvezi. Meg akik neztek azok is.

Es aztank mikor esteledett, kiultunk a kertbe es a kertesz (harmadallas, egyebkent sofor, valamint az ELTE RET kutatóközpont igazgatója) tuzet rakott, es nyarsakat faragott. Valahogy parazs is kerult a labujja koze, de ezt nem lattam, nem tudom. Nem ugralt latvanyosan, pedig videoztam volna. A koraesterol es a tuzrol viszont van kepem, ime:

 

 

 

 

 

 

 

 

Es amikor besotetedett, rengeteg csillag volt az egen, es a szerencsesebbje meg hullocsillagot is latott (en pont hattal ultem, szoval ez sem elsokezbol valo informacio), es enekeltunk is, meg Flo fuvolazott. Luca megpiritott egy kenyeret a tuz felett, majd azt ragcsalva tobbszor lelkesen megosztotta velunk, hogy o meg eleteben ilyen finomat nem evett, es ilyen jo mulatsagban meg nem vett reszt (vö. tabortuz a csaladdal).

A vasarnap nem sikerult ilyen idillien, de azert Flora es Luca gondoskodtak rola, hogy ne felejtsuk el azt a napot sem. Ezt a kalandot viszont meghagyom a szajhagyomany utjan terjedo csaladi legendariumnak, mert ugy sokkal viccesebb valtozatok szuletnek majd nehany ev mulva, es micsoda orom lesz Flora latogatoba erkezo udvarlojanak elmeselni...

Papaval meg a gyerekekkel azert elmentunk setalni ebed elott (en csak azert, mert a barna nadragom es a rozsaszin felsom annyira illett a barna-rozsaszin kockas gumicsizmamhoz), es fenykepeztem is sokat, lássátok: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ebedre azert hazaertunk (vagy az ebed vart meg minket?), palacsintat ettunk a teraszon es felkoszontottuk a szuletesnaposokat is. Most mar viszont mennem kell, keso van mar,

itt a vege, fuss el vele. Jo ejszakat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr811147801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2009.06.07. 23:02:04

Bocsánat, most kritikus leszek! Bár Bandi nyafog az állítólagos középszerű írásai miatt, szerintem most ez sikerült kissé annak. De lehet csak az a baj, hogy el tudom képzelni, Bandi hogy adta volna elő ezeket a sztorikat, ha velünk lett volna. Így sajnos csak azért nevettem, mert én pontosan tudtam, miről van szó.
A másik meg, nem ér felcsigázni az olvasókat Fló és Luca "produkciójával" és aztán nem mesélni semmit.
Vagy tudjam be mindezeket annak, hogy későn írtad?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.09. 08:15:18

ja, hat en is ereztem, de mindenkepp le akartam irni, hogy megmaradjon. MEg egy csomo ido elment a kepek rendezgetesere, es masnap hajnalban indultunk a hegyekbe (errol sincs meg poszt, de lesz!)

ja, gondoltam jobb a csalad megitelese szempontjabol, ha Flo es Luca kalandja nem kap nemzetkozi figyelmet :D meg mondom, majd utolag sokkal jobban lehet szinezni a tortenetet

Gem 2009.06.17. 10:16:33

Nilsné, nagyon jók a képek! Ennek kapcsán elő is vettem az egy évvel ezelőtti szinte tökugyanilyen pipacsos képeim (a különbség csak annyi, hogy minden gyerek egy évvel kisebb, és én csak a mobillal fényképeztem, ezért a képek sem olyan jók).

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.17. 13:59:35

koszi, Gem, tudtam, hogy rad szamithatok! :) nekem tokre tetszett a templomtorony a hatterben

a mobilos kepek is lehetnek jok azert... foleg ide, mert itt ugyse fer el tul nagy file.

vackor1b 2009.06.17. 16:14:33

Tényleg jók a képek! Bocsi, hogy ezt a részt komment nélkül hagytam. És remélem a fényképek eredetijét még át is tölthetem majd ;)

hbogi87 2013.05.11. 19:25:28

Èn Rólad hiányolok guccsis ( értsd: gumicsizmás) fotót. Nekem is van, bár nem olyan dizájnos, mint a Tied, sima sötétkék, de imádom. :)
süti beállítások módosítása