Nem tudom, figyelemmel kovetitek-e, de megugrott a svajci zaszlok szama. Ez azert van, mert Svejcben vagyok, Bernben, ahol meg eddig nem voltam, szoval orulok. Es ez eletem eddig leghasznosabb konferenciaja, nem csak azert figyelek, mert nem akarok roaminggal internetezni es blogokat olvasi, mint a multkor. A kutatok se mnd oregek, es rondak, pedig belolem a joszandek aztan nem hianyzik, magamban listazom masok fura dolgait. Meg mindig fenttartom azert, hogy a kutatok 90%-a azert kerult a laborba, mert valami hibadzott rajta, aztan nem talalta a helyet a tarsadalomban.

A repter olyan kicsi itt, hogy csak egy leszallo/felszallopalya van, es a geprol gyalog kellett bemenni az epuletbe. Munchenbol jottunk egy kisgepen, mondjuk 100 szemelyes es voltunk rajta 40-en, folyton beutottem a fejem valahova, olyan keves volt a hely.  A taxiban viszont valahogy a Bucsu a fegyverektol jutott eszembe, hogy milyen lehetett haboruban elerni Svajcba, atszokni a hataron, hogy nezhettek ezekre a hazakra meg ezekre a hegyekre azok, akiknek ez a megmenekules volt, meg a beke szigete. Biztos keveset aludtam elotte.

Szoval Bern cuki, sajnos csak fenykepezogepet hoztam, memoria kartyat benne nem, igy kenytelen lesztek kiguglizni par kepet, ha latni akarjatok, hol vagyok. Helyes oratornyok vannak, es az Aare valami egeszen elkepesztoen zold, a svajciak lazak es nem ugy tunik, hogy sokat dolgoznak. Sokadjara sem tudom megszokni a nemet-francia kevereset, bitte - merci, mondjâk, rem viccesek. Boltokbol csak meregdraga designer van, vagy a kedvenc kommersz uzleteim, H&M, Tally Weijl. Szinte mindenki a tavalyi (=regi) divat szerint oltozkodik szoval nem vagyok ciki. Ezenkivul meg tobb orat toltottem kulonbozo csokiboltokban, az eloiranyzott koltopenzem mar el is olvadt (kapunk napidijat, de nem tudom mennyit es majd mikor), pedig jobbara csak a szajam tatom, es banom, hogy nem mentem cukrasznak. A kolleganom meghivott egy citromos bonbonra, felulmulta a multkori sacherest, pedig azt hittem, most jo darabig nem lesz olyan elmenyben reszem.  

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr611166382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.06.06. 07:21:54

*
TB! ...mert Neked is csak arra a nyamvadt útlevélre volt gondod!..és a memóriakártya?...az smafu?

*
Jó is lehet ilyen Édesipari Konferencián ott lenni!!!

*
Lesz fotó a nem öreg és nem ronda kutatókról?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.06. 17:30:31

hat, memoriakartya hianyaban nem tudok senkirol se kepet kesziteni, se oregrol, se fiatalrol, se csunyarol, se szeprol.
Pedig van itt egy tenyleg oreg bacsika, nagy nev, es raadasuk magyar, es o meg szep is a maga nemeben.

vackor1b 2009.06.07. 23:29:52

Azt ne mondd, hogy a nevezetes iphone-odon nincs fényképezőgép!!!!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.09. 08:06:20

de, van, ugyhogy varhato is egy-ket kep, de csak hegyekrol, volgyekrol es alpesi tavakrol. (utolso nap kirandultunk)

csak az iPhone-on nincs zoom, hogy feltunesmentesen fenykepezzek normalisan kinezo kutatokat :)
süti beállítások módosítása