Igaziból már régen megkaptuk ezt a helyes kis díjat Epertől, de eddig nem volt időm berakni ide (vagyis úgy berakni, ahogy szerettem volna) ma aztán nekiláttam a blogot szerkesztgetni, ami nem sikerült, bánatomban inkább bejegyzést írok.

ez a nap egyébként sm sikersztori, delutan zuhanycsőért szaladgáltam - miutan TB ollóval akkurátusan elvágta a régit, aztán felszállt a vonatra és meglépett felelősségre vonás elől - de nem találtam kedvemre/Bandi kedvére valót -mertpersze telefonon keresztül még ki tudja fejezni az igényeit  -, aztán nekiláttam a css-szerkesztgetésnek, de egy óra és 3 marok különböző ízű jelly beans sem vitt közelebb a sikerhez. Ráadásul a frissitett, legujabb Mozzilla nem nyitja ki a helyőrséget, az Explorer meg valamiért nem birja a gépelési sebességem, és ki-kihagy betuket.  

Na, szóval az elismerés,aminek én személy szerint NAGYON örültem:

 

 

 

 

 

 

 

És Eper küldte, (kattintsatok a nevére) a 157-es bejegyzésben írt rólunk.

És ha nem baj, nem küldöm tovább, mégpedig azért nem, mert nem ismerek személyesen (se máshogy) más bloggert, és így amolyan erőltetett ismerkedésnek tűnne a dolog, ami meg valahogy fura. Inkább nézztek a linklistát oldalt, meg tervezem, hogy tematikus blogajánlót készítek egyszer, mert annyi jópofa dolgot olvastam/láttam már máshol, lássa más is. Mostanában például rákattantam a kreatív blogokra, jó ötleteket lehet szerezni, kedvet kapni bármihez, és megismerkedni a Meskával, ezzel a jopofa internetes bolttal (boltokkal), link majd jön később.

update: utolag elolvasva ugy tűnik, mintha egyedül kaptam volna a díjat, pedig kettőnknek szól. Szóval ha Bandim előkerül, még lehet, hogy ajánl blogokat díjazásra. Csak azt hiszem az ő kedves blogjai nem méltányolnák eléggé a cuki rózsaszín csészét :)

Jó éjszakát mindenkinek, különösen TB-nek, akinek itt csak a hűlt helye van, pedig itt lakik. hiányzik, no. (és NH szipogva elvonul fürdeni)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr971278583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@eper@ 2009.08.01. 08:12:34

Pedig mondtam, hogy nem kell kilinkelni :)
süti beállítások módosítása