A hetvegi terv barmelyik percben valtozhat (es valtozik is), de hat mi mar csak ilyen csalad vagyunk. 

A fenti mondatnak nem sok ertelme van ugy, hogy senki nem tudja rajtam kivul (meg TB-n kivul, meg még néhany kollegan kivul, akit szorakoztattam a dolgok allasaval, de ok nem olvassak a blogot, mert nem ertik, ugye, hat nem mindenki tudhat magyarul), hogy mi volt az A terv, meg aztan a B, a C, es most talan a D-nel tartunk, de az is lehet, hogy mar E. Mindenesetre (mert ilyen felkeszult vagyok), a fejemben Z-ig lejatszott menetek vannak, addig nem jövök zavarba. Igazibol az egeszet csak azert hoztam szoba, mert mostanaban feltunoen sokat valtoznak a rovid tavu terveim, barmelyik pilllanatban kiderulhet, hogy akkor megse Piripocsra, hanem Parizsba, megse ma, hanem holnap, utana megsem Banki-to hanem Balaton, inkabb ma, es nem holnap, de massal, mashogy, 5 perc mulva, vagy megis inkabb majd kesobb, 2 ora mulva, 5 ora mulva, holnap reggel.

Es ez vicces.

Ezenkivul szerettem volna meg megemliteni, hogy nemileg rosszul esett, hogy senki meg csak emlitesre se meltatta legujabb krealmanyomat, amit TB egy bejegyzessel odebb inka kincskent irt le.  :(  ;)))

Aztan persze el is vagyok maradva a nyari beszamolommal, csak a lany, akivel nem tortenik semmi -bol hirtelen lany, aki sosem er ra, mert annyi minden tortenik vele lett.

Valahol ott hagytam abba, hogy mindenki nyugovora tert Szemesen a satorban, hogy masnap kipihenve? ebredjen (mondjuk nekem nem artott volna egy plusz pulcsi meg az, hogy D. ne rajtam keresztul kozelitse meg apukajat ejjel 3-kor, kiszoritva ezzel engem a polifoam maradek csucskerol is :)), szoval reggel ugy gondoltam, hogy majd csak kivulrol nezem a Balatont, de aztan gyorsan az iszapban henteregve talaltam magam. Aztan olyan is volt, hogy indianuvoltessel rohant utanam a vizben 5 gyerek (ebbol 2 nekem is ismeretlen volt mondjuk), meg olyan is, hogy Markoval, aki lassan olyan eros, mint en, iszapbirkoztunk, es sajnos nagyon nevettem, ezert M a mandulamat is bekente iszappal ,amit szerencsre nem lattam, mert a szemem is tele volt a cuccal. Cserebe en, a nagy es felelossegteljes nagynénje, hatarozott mozdulatokkal massziroztam a hajaba a maradekot a Balaton minden kincsevel megaldott (ertsd budos) iszapot, es ha az a lyuk a fule volt, akkor oda is jutott (mondom, latni nem lattam). A kornyekunkon jatszo kisgyerekek fejvesztve menekultek a mamajukhoz. 

Szoval szuper nap volt, ettunk is meg, fenykepezkedtunk is (ja, ha otthon lennek, be tudnek rakni idevago kepet), es aztan en vonatoztam is, fel Bp-re. Az is jo volt, bar nem olyan jo, mint lemenni, de igazi nyar-hangulatu, nyitott ablakok, vidam emberek, jo konyv.

Masnap a varosban ért a hajnal voltam mar fel tizkor, mert nem volt meg ruham Tomiek (hello Tomi!) delutani eskuvojere. A H&M 10-kor nyitott, addig turista voltam a Vorosmarty teren. 10:7-kor 8 megfelelonek tuno ruhaval alltam a probafulkekben, 10:15-re kiderult, hogy egyik se tokeletes, kezdtem panikolni. 10:20-kor beleptem a Zaraba, 10:26-kor 7 ruhaval mentem az oltozobe, es 10:32-kor megvolt a nyertes fekete kisestelyi. Egyszeruen zsenialis vagyok, ha nyomas van rajtam :))))))

ja, es le volt ertekelve. de tenyleg. mert mar osz van, ha nem tudnatok.

A nagy esemenyre egyebkent meg muszempillat is vettem (akkoriban kezdtem erezni a panik jeges erinteset a gyomromon, szoval nem voltam beszamithato), de otthoni nagy maganyomban nem tudtam szepen felrakni. Ez volt az egyetlen kudarc a napban.

Szoval ellibegtem azt eskuvore, es talalkoztam regi evfolyamtarsakkal, nagyon vicces volt latni oket, jo erzes volt nagyon. Az eskuvo szep volt, profi szervezes, szuper helyszin, es nagyon jo zene, tancoltunk, pont ugy, mint regen (hu, de oreg vagyok basszus, hogy az egyetemi evek regen voltak). Mondjuk a bikaeros koktelokat lehet, hogy ki kellett volna hagyni, de fenyes jokedve volt mindenkinek. A vege fele TB is befutott, sot, meg tancoltunk is, ilyen is ket evben egyszer fordul elo (pedig milyen jo volt).

Annyit nevettunk, de persze most semmi elmeselheto se jut eszembe, mindegy.

Masnap TB csaladjahoz voltunk hivatalosak, errol inkabb neki kene irni, nekem ez is tetszett, bar az elozo napi lagzi kisse elbagyasztott, szoval nem en voltam a legaktivabb meg a legcsacsogobb. Jo volt, hogy volt ido beszelgetni, olyanokkal is, akiket nagyon ritkan latok.

Hetfon meg csak ugy elrepultunk Parizsba, ahogy mar emlitettem volt. Mondjuk nem csak ugy, mert TB hozta a formajat TB-vel hoztuk a formankat, es nemi izgalmat csempesztunk a mindennapokba (ha valaki nem hallotta volna meg, en rossz repteren voltam rosszkor, rossz boronddel, de azota sem ingattak meg abbeli meggyozodesemben, hogy mindez NEM AZ EN HIBAM VOLT :) )

TB meg regebben megigerte, hogy begepeli a kezzel irott naplonkat, hat remenykedjetek.

Valahogy ugy kepzeltem egyebkent ezt a meglepetes-utazast Parizsba, minden szerelmesek paradicsomaba, hogy majd kez a kezben andalgunk a Szajna partjan, nagyokat beszelgetunk, Ady verseket olvasunk fel egymasnak, chansonokat hallgatunk, kavezokban ucsorgunk es a bagettunkhoz tejeskavet kortyolunk,TB az Eiffel-torony tetejen megkeri a kezem, szoval tudjatok, ahogy azt az ember elkepzeli.

Ehhez kepest elso reggel megvettuk a muzeumberletunket, es vigyazz-kesz-rajt! megneztunk MINDENT, amit 5 nap alatt meg lehet nezni, meg egy kicsit tobbet is. Persze nem volt csalodas, SOT, nagyon elveztuk, nagyon elfaradtunk, nagyon jo volt. MAjd meglatjatok a naplobol.

és a nyárnak még nincs vége, folyt.köv, maradjanak velünk!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr221344184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2009.08.29. 16:46:37

Legújabb kreálmányod??? Hol maradtam én erről le? Látnom kellett volna, mielőtt Bandi ír róla???

Hmmmm, Párizs! Azért én így is irigykedem, hogy nem kérték meg a kezed. ;)Szerintem egyébként ha odaköltöznétek, talán lenne esélyed ilyen haditerveket megvalósítani.Más kérdés, hogy csak azért örülnék neki, mert akkor én is kijutnék Párizsba, viszont akkor ennyit sem látnánk. Jut eszembe, aranyos volt, hogy jöttél volna hozzánk. Ígérem, ha legközelebb előbb szólsz (és nem éppen munka közben;), akkor nagyon nagy szeretettel várunk. Természetesen Bandit is beleértve. Bár mekis kajával nem tudok szólgálni, annál inkább házikoszttal (pg szerint ehető a levesem ;) ).

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.08.31. 10:51:33

@vackor1b: nem, nem lathattad elotte, de hogy senki sem kommentelte Bandi posztjat, hogy micsoda remekmu!! :D ez fajt :D
egyebkent parizsi design, ott szereztuk be a hozzavalokat, mondhatni Parizs inspiralt a mu megalkotasara.

OK, legkozelebb nalad alszom/alszunk! :) ugyis meg kell csinalnom az eltervezett korallzatonyt a gyerekszoba ablakara.

vackor1b 2009.09.01. 00:13:37

Nem tudom hugi honnan kellett volna kiderülni Bandi írásából annak, hogy ez a gyűrű saját készítés és hogy ténylegesen létezik, nem csak egy berakott kép? Akkor meg persze, hogy nem rajong érte senki!

Várunk! Azóta újabb ötletünk is van, ugyanis felkerült a baldachin is és azt találtam ki, hogy arról is lehetne lógatni, meg valahogy ráaplikálni t. herkentyűket. Persze messze nem tőled várjuk ennek megoldását, csak megemlítettem. ;)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.09.01. 09:40:59

ja, igazibol csak vicceltem, hogy bant az egesz. Csak ugy kepzeltem, hogy az inka kincs tetszeni fog valakinek, es akkor majd mondhatom, hogy en csinaltam.
Remelem, tartos lesz, mert meg sose csinaltam ilyet.
Lehet, hogy mar szet is esett, ezert nem kommentel a gazdaja? (merthogy a gyuru ajandekba keszult missMarple-nek)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.09.01. 09:43:09

@vackor1b: ja, baldachinra van otletem, ne hagyjatok kiiiiii!!!
valamelyik regi Praktikaban is volt ilyesmi, csak pillangokkal, majd kikeresem! ugy emlekszem, valami organza szeru anyagbol (hogy konnyu legyen).
Tegnap nezegettunk a Vateran varrogepet nekem, talan egyszer lesz, uuuugy szeretnem :)

Gem 2009.09.02. 14:49:45

Nekem nagyon viszkettek az ujjaim, hogy írjak valamit az inka kincsre, de nem tudtam, hogy hol tart a meglepi, hátha változott a terv, emiatt nem mertem semmi komolyabbat, és nem akartam csak olyan semmiséget írni, hogy hű-de-szép, főleg, hogy én láttam előzőleg élőben és azt hiszem, akkor már kellő csodálattal adóztam előtte.
süti beállítások módosítása