hogy mindjart vege a nyarnak

es mar megint igazam volt :(

 

tegnap haziasszonykodtam kicsit es megvarrtam par dolgot. Peldaul TB-nek volt egy jo kis lenvaszon nadragja, ami par helyen mar szetfeslett a sok hordastol, most azt hasznalom fel. Tegnap levagtam a labszaranal es elvarrtam, megforditva igy helyes osszehuzhato zsakocska lett a zoknicsipeszeknek (mert a nadrag alja behuzhato volt). Aztan tervezem meg, hogy kis tasakokat is varrok belole a tszm-i levendulanak, amik majd bekerulnek a ruhasszekrenybe. Szep szines szalagjaim vannak a zsakocskakhoz - amiket a kulonbozo poloimbol vagtam ki (tudjatok, azok a szalagok a honaljnal, amire elvileg fel lehet akasztani a polot, de engem csak idegesitenek, mert folyton kilognak).

a Hogyan hasznositsunk regi dolgokat? fejezetet olvashattak a Lányok könyve 2009-es kiadasabol.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr191352402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@eper@ 2009.09.01. 19:35:11

jó ötletek!
a hónaljszalagokat amúgy én is gyűjtöm :)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.09.02. 09:04:15

ugye milyen kis hasznosak? :) tegnap keszen lett az elso zsakocska, meg Viktornak is tetszett.

Gem 2009.09.02. 14:24:24

Azokra a szalagokra rá szokták írni, hogy csak a bolti felakasztás kedvéért vannak ott (hogy ne csússzon le a földre a vállfáról a ruha) és légy szíves vágd ki, miután megvetted a ruhát :-) Szóval nem azért teszik be, hogy Téged idegesítsenek.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.09.02. 14:35:02

kicsit tudtam azert, csak nekem megis sok ido, mire kivagom. mert az elejen nem merem, hatha visszaviszem a ruhat, utana meg csak valahogy sosem vagyok ollokozelben. De szeretem oket gyujtogetni. Itt az irodaban is ilyenekkel van osszekotve a sok zsinor az azstalon. Csini :)

TáltosBandi 2009.09.02. 16:28:11

és arra gondoltatok már, hogy azokat a kis masnikat rá lehetne varrni a zoknikra, és aztán egy harmadik masnival átkötni a másik kettőt, és akkor mosás után soha nem kellene párosítani a zoknikat ?
süti beállítások módosítása