Asszem, emlegettem már, mennyire szerettem kiskoromban olvasgatni a Lányok könyve 1960 körüli kiadását :D Az ilyen hazimunkát, háztartást rendszerbe foglaló, optimizmust sugalló olvasmányok azóta is lenyűgöznek. Pár napja találkoztam ezzel a linkkel:

FlyLady

es az is kiderült, hogy van olyan, aki elég hasznosnak találta ahhoz, hogy a magyar verziót is elkészítse:

Urban Eve

hozzakartam szolni nala, hogy linkelnem, de nem birtam beregisztrálni a  bloghoz, talán megbocsátja. De jópofa oldalnak néz ki!

Még olvastam néhány igazán vicces ajánlót más blogokon (jobbára gyerekes, dolgozó, vagy aktív hobbit űző hölgyek tollából), de nem állok neki belinkelgetni. Lényeg, hogy a rendszer hasznos, és többek szerint hatékonyabb, mint az anyukák kritikus megjegyzései vagy segítő jótanácsai.

És mondjuk nem is áll messze attól, ahogy az én fejemben is összeáll ez a dolog (ti. hogyan egyeztessük össze a soha-el-nem-fogyó házimunkát egy XXI. századi lány/nő egyéb dolgaival) szóval az egész nagyon vicces, meg szimpatikus a magyar kezdeményezés (azért is, mert a másik nekem egy kicsit túl amerikai, meg a honlap is áttekinthetetlen - elsőre legalábbis).

Vélemény?

u.i. Ja, és ne gondoljátok, kedves férfi olvasók, hogy ez csak amolyan nőcis dolog, MERT NEKTEK IS SZÓL EZ AZ EGÉSZ!

 

levezetésül pedig íme a zsakok (barna szalaggal is készült kettő, a férfi felhasználók részére)

Hímzés nélkül elég puritánok, de egyelőre megteszi. Vackor, jut eszembe, nekem vannak levendulás keresztszemes (leszámolható) mintáim!

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr191362537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2009.09.06. 01:10:40

Amikor átléptem az Urban:eve oldalra, ott kiírta, hogy a legutolsó pár olvasó honnan érkezett, és így a blogotok címe is ott lesz olvasható a következő 4 arrajáró számára (feltéve, hogy legörgetik addig az oldalt).

Én is arra tippeltem, hogy az anyukák megjegyzéseinél hatékonyabb lehet, gondosan fel is iratkoztam (a Flylady levlistára), de asszem a napi öt emailből legalább a testimonialokat olvasatlanul fogom törölni. Tekintettel rá, hogy én ma már délután kimostam a mosogatót, csak úgy, magamtól, a ma esti rutinból ezt kihagynám :-) El is megyek aludni :-)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.09.06. 11:06:41

@Gem: tegnap en is kimostam. De addig olvasgattam az urban eve-t, mig a furdoszobanak is nekiugrottam, es most csillog-villog :) TB inkabb elment dolgozni, csak ne kelljen ebben resztvennie :D

a napi tizenotperces lomtalanitasnak viszont csak a nyaralas utan allok neki - ugyis nyari ruha/teli ruha csere lesz a gardrobban.

vackor1b 2009.09.07. 22:00:35

Nosza, ha erre jársz, hozd el a zsákokat, mintákat. Valamit majd csak kezdek velük ;)

Tudom, nem ide tartozik, de a telefon nekem sokba kerül és muszáj elmesélnem NEKED (bár amilyen a formám, te már régen tudod), hogy az a kis fekete izé, amit P-ból hoztunk és a négy sarkán négy kis nyúlvány van és amire N. apukája azt mondta, hogy cápa tojás, mi meg néztünk hogy ez meg hogy jön össze, na az rája tojás és valószínűleg azért mondhatta a cápát, mert ők ketten állítólag rokonok. És most úgy érzem magam, mint aki feltalálta a spanyol viaszt :D
süti beállítások módosítása