egyre inkabb belelovallom magam az osz temaba, a szezon elso toklevese (meg annak a sikere) még ujabb tavlatokat nyitott meg.

Ebbol a nagy, narancssarga tökbol keszult: a kep mondjuk nem tul elonyos rolam, de hat mindegy. A masik kis sutotök se ilyen foltos, csak meg vizes volt, mert lemostam a foldet rola.

Szoval Papa, ha erdekel, lemertem a recept kedveert, es a tök fele volt 3,5 kilos! Es en meg egy kisebbet valasztottam a tszm-i kertben levo 34 kozul.

Hetvegen sajnos* TB dolgozik, pedig jo lenne kirandulni egyet!

Es ma reggel eloszor faztam, mikor mentem (es mult heten eloszor reggel kellett lampat rakni a biciklire, mert olyan sotet volt), egyelore jo erzes, majd dorgoljetek ezt az orrom ala februarban.

Olvasgattam a Modorosblogot** (saaajnos egyebkent az Imunology of Infectious Diseases cimu muvet olvasom, es kb 3 mondatonkent kell valami konnyebben emesztheto utan neznem) es ijesztoen sok peldaban ismertem magamra, uj celkituzes, hogy ezen valtoztassak (az sem segit tul sokat, hogy viszont ismerek olyanokat, akikrol ugy ahogy vannak posztot lehetne irni, sot, a szerzok is bevalljak, hogy sokszor magukra ismernek egy-egy pellengerre allitott tipusban)

Es kaptam szuletesnapra Ilditol zsugorfoliat, EGY CSOMOT, tokre orultem neki.

ez sem lett egy tematikus iras, valahogy nem vagyok tul osszeszedett. Meg dolgozom kicsit, aztan hazamegyek. Kineztem egy jo kis sutit, talan megsutom. (kivancsi vagyok, mikor erem el azt a szintet, hogy TB ne ugy nyilatkozzon rolam, hogy "NH teaban erosebb...") 

 

*ezt mult hetvege ota elnyujtott cernahangon mondjuk TB-vel, ahogy Zita szokta, saaajnos, annyira cuki, mindig mosolygok, mikor eszembe jut

** most nincs kedvem belinkelni, de egy remek blog a modorossagrol a blog.hu-n, keressétek meg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr671423061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.10.15. 10:22:43

Szerintem ez egy jó kép!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.10.15. 10:42:48

koszonom :) TB szerint (meg szerintem is) kicsit betegesnek tunok rajta.
süti beállítások módosítása