(jo, be kell valljam, ezt mar csak azert irom, hogy maradjon a jo kis mindenestés beszamolo)

szoval tegnap kimentunk az IKEA-ba, mert mar regen jartunk ott. Az iPhone-ban gyujtogettem a listat, hogy mi minden kene, meg persze nezelodtunk is.

Kaptam a konyhaba feher bucikat a folyton leeso akasztokra, utobbikrol rogton ki is derult, hogy fel lehet oket ugyis rakni, hogy ne essenek le. 2 evig utaltam oket folyamatosan, vegulis ideje volt mar, hogy rajojjek, hogy csak en vagyok bena :). Mindegy, a feher bucik azert nagyon helyesek, ilyenek:

http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/70105659

meg vettunk adventi gyertyat, ami persze hulyen hangzik, de tavaly TB rohangalt a varosban december 1-en, telefonon folyamatosan konzultalva velem, hogy talaljon normalis gyertyakat, es vegulis talalt, de eleg dragan. Szoval gondoltam, ki tudja, mikor megyunk ki legkozelebb, jobb elore gondolkodni. Lehet kritizalni. Azt is, hogy igazibol meg a tavalyiakbol is jo sok megamaradt, de adventi gyertyanak nekem intakt kell, es kesz.

Aztan vettunk papirt is az adventi naptarhoz, TB valasztotta a szinosszeallitast, a designt meg en. Nagyon szuper lesz, majd meglatjatok :)

nem is tudom, mit meg (mar ami publikus es nem ajandek lesz belole), ja, uveg küblit a griznek, olyat, mint a liszte meg a cukore, csak kisebbet. Annak is orulok nagyon.

http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/10129663

Szoval jo volt, csak gyorsan elment vele az este. Otthon mar csak vacsiztunk, meg a kedvenc kreativ blogjaimat mutogattam TB-nek, mert ot erdekli, hogy en miket olvasgatok. :)

Mostanaban nehezen alszom el, bar ezt csak en erzem, TB szerint igy meg vegig tudok mondani egy mondatot alvas elott.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr341436316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása