mivel eleg nagy a csond az olvasok reszerol, es mar azon gondolkodunk, hogy milyen meglepo bejelentest tegyunk itt a blogon, hogy kiugrasszuk a nyulat a bokorbol (ertsd, hogy vegre kommenteljenek a kedves idelatogatok), szoval teszek meg egy probat es irok olyanrol, amirol mindenki remekul el tud tarsalogni (egy darabig): az idojarasrol.

Az iPhone-om mara esot josolt, de vakitoan kek az eg.

A biciklire mondjuk majdnem odafagytam reggel es a szel az arcomba fujta az avart.

Elkepeszto, hogy a mult heti nyar utan ilyen hirtelen itt ez a szep, igazi osz!

 

...??? valaki?

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr1001447059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gem 2009.10.14. 08:49:08

Ja-ja, itt már nem az ősz, hanem a tél van lassan, mára havasesőket ígérgetett folyton a rádió, egyelőre kevés felhővel vegyített napsütés...

Bocsánatot kérek különben, hogy nem írunk, nekem speciel holnap délelőttre az éves leltárellenőrzést kéne lezavarnom, persze hétfőn alig fogtam neki, tegnap meg ugye bent sem voltam egész nap. Mindenesetre a két külső intézetes cuccaink közül az egyiket lepapíroztam, a másikhoz nem fűlik a fogam, hogy egyáltalán nekikezdjek, utána meg már csak két óriási épület 7-7 emeletén kéne körberohangásznom, hogy 45db USB sticket és még négyszer ennyi nagyobb tételt számbavegyek (egyáltalán megtaláljak, hogy kinél van), hát ez nem fog ma összejönni... :-) De sebaj, azért ne féltsetek, megoldom :-)

Gem 2009.10.14. 13:26:02

Friss bejegyzés időjárás témában: én ugye nagy okosan autóhoz öltöztem, épp csak arról felejtkeztem el, hogy a hely, ahova gyakran járunk ebédelni, több, mint 5 perc sétára van innen. Hideg volt, és szúrós eső csepegett, és legfőképpen nagyon fújt a szél. Jó lett volna, csak kellett volna sál-sapka-kesztyű...

@eper@ 2009.10.14. 21:24:19

Ősz???????????? Holnap 3 fok lesz!!! Ez már bőven tél. És ma nálunk a termekben nem volt fűtés (mer a központi még nem indult be), és az én termeim speciel mind rosszul szigeteltek és utcafrontiak, volt vagy 10 fok. Kockára fagytam, a gyerekekkel együtt vacogtunk, mindenki kabátban, kivéve én, mer a tanerő mutasson példát. Eredmény: nátha. Remélem nem lesz láz belőle meg ilyesmi vacakok...
(ps: tudom h nem túl elmés hőbörögni, de kommentnek komment :)))

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.10.15. 08:59:23

nna tudtam, hogy errol mindenkinek van valami mondanivaloja :D

szoval mara ide is elert a havaseso, elorelatoan vettem esokabatot, de egyelore kitartok a biciklizes mellett. Szamitasaim szerint igy is kevesebb idot toltok kint, mint a gyaloglas a villamoshoz, varni a villamosra, gyaloglas az intezethez a megallobol - utvonalon. Csak igy gyorsabban jonnek szembe a hopelyhek.

missMarple 2009.10.15. 10:20:13

Jelentem: London ebből a szempontból sem okoz csalódást.Néha-néha még esik is az eső,de ennyi egyéb dolog mellett ki veszi ezt észre?Hullanak az elsárgult levelek,de az angol gyep még mindig lehengerlően csodálnivaló és az itteni népek zokni és harisnya nélkül közlekednek /még a pici babák is/ vagy éppen vastag kabátba burkolózva...Nem láttam még máshol ezt a szélsőséges és extravagáns vállalását az "énnek" és ezt a fittyethányást a "vajon mit illik felvenni?" dilemmára. Ebben a hatalmas városban valahol és valamikor mindig kisüt a nap...

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.10.15. 10:42:05

o igen, new yorkban is egyutt setaltak baratnok: az egyik bundas csizmaban, a masik flip-flop papucsban...

sajnalja-e missMarple, hogy lassan haza kell jonni, vagy azert annyira nem szep az angol gyep?

Cicabogár 2009.10.16. 09:04:56

Sziasztok,

nálunk jobb a helyzet, ragyog a nap, 28 fokot mér a hőmérő. Ebédre fagyit is nyalogatunk a teraszon.
Az egyetlen zavaró tényező a közelben füstölgő gyárkémény...

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.10.16. 09:26:37

eh eh, Cicabogar, fagyi ide vagy oda, en inkabb maradok a politikailag semleges Ausztriaban. Meg akkor is, ha ma reggel konkretan 18 fok volt a lakasban.
Azert remelem, jol erzed magad! :)

öregördög 2009.10.17. 19:10:33

Szinte hihetetlen, hogy nem unja meg az időjárás. Egyrészt, hogy jár, másrészt, hogy ismétli magát. Én fixen emlékeszem, volt már ilyen idő...
De én az idei (nyári) 40 foknál több tanú előtt kijelentettem, hogy szeretek fázni! Ehhez tartom magam, és várom, hogy a feledés homályába vesszen a kijelentésem és újra szidhassam az időjárást. Ez a témakör annyi bejött már egy bizonyos népnek, hogy világhatalom lett.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.10.19. 10:20:06

eljen, oregordog vegre regisztralt! :D

rajtam ne muljon, hogy Magyarorszag nagyhatalom legyen, majd lesznek rendszeresen idojaras-posztok :D

es mindenki hozzon meg egy embert :D
süti beállítások módosítása