mondhatjatok, de en azert megszakitom a hihetetlen erdekfeszito furdokalandjainkat (egyebkent nagyon nyugisan telt a 3 nap, ultunk harmasban a meleg vizben es beszelgettunk - csak a kedd volt kalandos, mert rogton delelott borult az egesz napi tervunk azaltal, hogy a MAV nem kepes fent tartani a kozlekedest, ha 3cm-nel tobb eso esik le egy nap, de hala Arpinak, Bandi occsenek, meg igy is 80%-os sikerrel zartuk a napot - mar ami az elintezendoket illeti)

szoval amit mindenkeppen meg akartam osztani az Internettel, hogy a szappanzsakom (tudjatok, ez:

) szoval remekul funkcional, szinte ugy, ahogy elkepzeltem. Finom dörzsi, es/csak egyelore eleg takarekosan meri a szappant, ami nem is baj, mert legalabb nem fogy attol, hogy orakig dorzsolom magam vele. Gondolom, ha nem lesz ilyen passzentos a zsak, akkor a szappannak tobb tere lesz kibontakozni, de a 2.0 verzion biztos tobb es nagyobb luk lesz. Es szerintem meg mindig cuki, raadasul igy felakasztva konnyen meg is szarad.

 

 

 

 

 

 

 

Aztan van meg mas is, festettem, az oszi avar meg mindig megihlet:

 200x70; olaj, vaszon

fonal es horgolas

a kep nem annyira adja vissza az eredeti szineket, de ugyanolyan, mint a kezmelegito meg az oszirozsa, a szet befejezo darabja.

 

Gondolom lassan vege lesz a kreativ posztoknak, es talan TB is ir valami erdekeset.

En mindenfele hivatalos papirok halojaba kerultem es szuk ket honapra befagyasztottak a kedvenc allatkiserleteimet, mert lejart az engedely, kervenyezni kell ujat, azt meg kell irni, 6 het mire elfogadjak, nem unatkozom.

November egytol a phd utolso evebe leptem, tok izgi, megemlitettem ezt ma a fonokomnek, es nem ajult el, hanem egeszen optimistan elkezdte sorolni, hogy mi mindenem van mar ahhoz, hogy befejezzem VEGRE, szoval most en is optimista vagyok.

A Tel Aviv mar tuti, ezt most csak azert irom le megegyszer, mert erre a multkor senki sem reagalt, PEDIG hat megicsak es igazan, es kulonbenis, es ha mas nem, akkor legalabb feltsetek, vagy valami!

Aztan lesz majd egy hosszabb beszamolo arrol, hogy hova folyik el a penzem mostansag, es miert nem kapok magamtol emiatt varrogepet karacsonyra. Stay tuned.

3 komment

Címkék: ősz kreativ

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr101519864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.11.13. 10:18:22

*ha már a tökéletes.0 verzió lesz, akkor én is remélhetek majd egyet?

*na ezt eddig nem tudtam, mármint , hogy egy eleven és igazi és valóságos phd személyiséggel közösködtem a vízben, azaz vizeskedtem a közösben!

*én nagyonis reagáltam magamban, no semmiféle féltés vagy hasonló, hanem inkább szeretetteli irigység és egy "aztarézfánfütyülőjét" ez már megint valami remek dolognak ígérkezik!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.11.13. 10:32:27

@missMarple:
*hat persze! kerdes mondjuk, hogy mit nevezunk tokeletes verzionak... mert valami mindig eszembe jut

*hat, inkabb szemelyiseg, mint phd.

*bizony am, en is be vagyok sozva! lehet, TB-t is bepakolom a borondbe

vackor1b 2009.11.14. 11:48:06

Rossz pénz nem vész el.;) (Persze titokban ezzerrel féltünk, de ezt bevallani nem lenne túl férfias. Milyen mázli, hogy nő vagyok :)))).
Most csak ennyi, mert reggel 9-kor tudatosította bennem egy telefonhívás, hogy ügyeletes vagyok. És az eddigi telefoncsörgés számából ítélve, elég eseménydús lesz a nap. :(
süti beállítások módosítása