Már többeknek ígértem, hogy bemásolom ide a kakukkfüves kanalas orvosság receptjét, én Maimoninál olvastam, de ő is úgy tanulta mástól.

20 deka cukrot karamellizálok, hozzáadok fél üveg mézet, nagyjából három deci vízzel felfőzöm, és elzárom alatta a lángot. Ebben a forró szirupban áztatok egy nagy csokor kakukkfüvet legalább tíz percen át, majd leszűröm, üvegbe töltöm és a hűtőbe teszem.

Aztán meg ne halljam, hogy köhögtök!

3 komment

Címkék: praktikák

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr161578907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

farmerné 2009.12.06. 22:02:32

Remélem, nektek is hat...Nálunk tényleg bevált! (Vagy csak találtam egy jó kis placebót...):)

farmerné 2009.12.06. 22:03:56

Ja,én vagyok az, a praktikáksokgyerekhez-ről, csak elbénáztam a regisztrálást... Így lemaradt az "i" .

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.12.06. 22:10:34

nahat, koszi a kommentet! a kakukkfutea szokott hasznalni, hat gondolom ez is fog, es biztos jobb az ize - :)
süti beállítások módosítása