Iden a ceges karacsonyi vacsora a schonnbrunni kastely Orangerie termeben volt. Jol nezett ki, foleg a tavalyi Ottakringer sorgyar sorozojehez kepest (bar az is hangulatos volt), puccos, tagas, jol szervezett. En szeretem puccos helyeket.

 Bar ahhoz kepest, hogy volt, aki kisestelyiben jott, en nem oltoztem tul a nepet, joerzekkel belottem magam a farmeres es a selyemszoknyas reteg koze.

A mar hagyomanyosnak mondhato (ne feledjuk, hogy a ceg 10 eves) menetrend szerint megerkeztunk, kimentunk a parkba, ott kaptunk puncsot, forraltbort, es sult gesztenyet a markunkba, es addig dumalgattunk a nagy becsi ejszakaban, mig mindenkinek lefagyott a laba. Akkor bementunk, leultunk az asztalokhoz, es meghallgattuk az egyik nagyfonok evertekelo karacsonyi beszedet. (ez lathato a kepen) Kiderult, hogy amig a japan agyvelogyulladas elleni vakcina ki nem kerult a piacra, egy kis Buddha szoborral maszkalt a meetingekre. Most, hogy Mexikoban tesztelnénk az utazok hasmenese elleni vedooltast, egy Montezuma szoborban gondolkodik.

Meglepoen jo tarsasagba keveredtem egyebkent, nekem ez az ad hoc asztalhoz leules nem szokott jol elsulni, es eleve stresszelek, hogy ne a legunalmasabb emberek koze keruljek vagy ne olyanok koze, akik kizarolag del-tiroli akcentussal beszelnek, kizarolag nemetul. De egy kanadai francia-francia hazaspar kifejezetten mellem akart ulni, es ennek modfelett orultem. Veluk futottunk egyebkent ossze New Yorkban, es ez a vicces es meglepo elmeny eleg kiindulopont volt a baratkozashoz. Szoval remek asztalszomszedok voltak, masik oldalamon a fonokom ult, aki egy keveset beszelo daniai lengyel, de a maga haláli metakommunikaciojaval remekul reszt tud venni a tarsalgasban.

Sajnos megint eroltettek kicsit a ceges himnuszt, azt hiszem, husvet tajan emlitettem, azota ujabb verszakokkal bovult, el akartam hozni a szoveget, hogy nektek is bemutassam, hogy enekel egy biotechnologiai ceg a sertes influenzarol, meg az amerikai Food and Drug Administration nevu hivatal altal elfogadott vedooltasokrol. Es akkor a vegen meg erotikusan belebug az enekes a mikrofonba, hogy smart baby, ohh... (tudniilik a ceg jelmondata a smart vaccine, amiket persze mi fejlesztunk). No comment, tenyleg, senki se enekelt, nem is megjegyezheto a dallam, kivancsi vagyok, meddig fogjak ezt igy nyomatni.

Nem is tudom mar, merre akartam vinni a beszamolo fonalat, gondolom mindenkit rettenetesen erdekel, hogy az eloetel es a leves utan a kacsa mellett dontottem, nagyon finom volt, es utana meg jo par almas retes lecsuszott.

A zene hol jo volt (altalaban akkor, ha benne voltam egy erdekes beszelgetesben), hol nem (altalaban akkor, mikor felalltam, hogy akkor tancolok).

Hazafele persze lekestem az utolso villamost, igy gyalogolnom kellett, de miutan talaltam egy kocsmat, ahol pisilhetek, meg ez sem volt olyan zavaro. TB meg dolgozott, szoval meg kesobb is jott, mint en.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr721606242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2009.12.19. 17:35:02

Kedves kék vérű húgocskám. Csak ennyi? Azért nálad több esemény (főleg vicces és nyakatekert dolog) szokott történni.
Na angyalom, akkor hagylak is, mert lassan öltöznöm kell, Quimbi koncertre van jegyem. (Lehet irigykedni, útálkozni... Mindenkinek íze-szája szerint ;) ).

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.12.20. 19:00:32

@vackor1b: nem mindig tortenik valami, gondolkodtam is, hogy a beszamolo megkapja a _lany akivel nem tortenik semmi_ cimket

remelem, jo volt a koncert, es megtanultad, hogy y-nal irjak a Quimby-t ;))))))

vackor1b 2009.12.28. 18:23:13

Fúúúú, ez állati égőőőő! Bocsánat Quimby! Pedig tudom, hogy kell írni. És akkor még csak arra sem hivatkozhatom, hogy már beerősítettem volna koncert előtt, mert nem.
Vicces: ezek után már csakazértis rákerestem a neten az "i"-s változatra és te jó ég, mennyi helyen van még elírva. Pl: www.indavideo.hu/video/Quimbi_-_Most_mulik_pontosan . Figyelőnet - Quimbi interjú. És ez csak 2 a sok hely közül.
süti beállítások módosítása