Elsokent panaszkodnek egy keveset, mert az jo (nekem). Az ev elso honapjat nem zartuk zartam valami jo anyagi helyzettel. Mondjuk nem ehezunk (sot!), csak puritan vastagnyaku protenstans énem szirenazik, hogy nincs tartalekom. Mert ha jon a végítélet a gazda, hogy szamolok el a gondjaimra bízott aranyakkal?

Szóval most megint excel tablaban gondolkodom, meg csinos kimutatasokban, hogy kicsit rendszerezzem az eletem. Es nem vettem meg a varrogepet sem. Az elmult napokban egyebkent eleg sokat gondolkodtam, hova uszott el tavaly az a tomentelen a penzem, es kis kalandomat a becsi birosagon (errol sem volt meg poszt, de lesz) leszamitva nem igazan jutott eszembe. Aztan kis segitseggel osszeszedtem, hogy hat vettunk ezt-azt a lakasba, es hat nyaralni is szoktunk, nem is akarmilyen helyeken, szoval az elmult ket ev tenyleg nem a sporolasrol szolt. Igy kicsit megnyugodtam.

Egyebkent valoszinuleg fele ennyire se zavarna a dolog, ha nem lennenek alig par ajtonyira es emeletnyire (szoval zavaro kozelsegben) tolem olyanok, akik csak az ev vegi bonuszban tobbet kaptak, mint az en eves fizetesem. Sokkal tobbet. Es akkor a havi fizetesukrol meg nem is szoltam. Na de ne legyunk irigyek, nekik nincs Taltos Bandijuk, es fogadok, hogy feleennyire sem szeretik az otthoni kis feszkuket, mint en. Mondjuk lehet, hogy nekik nem kis feszkuk van, hanem villajuk a becsi erdoben, de a lenyegen nem valtoztat. 

___________________

Vasarnap megtartottuk egyebkent a szabadkomuvesi paholy gyuleset a horgolós békebeli teadélutánt, valtozatlan szinvonalon, bar az eloshoz kepest sokkal tobb horgolassal. Meg is allapitottuk, hogy fejlodunk, mert ugy tunik, tudunk mar beszelgetes kozben is horgolni.

Hogy lassatok, mennyire nem viccelunk, kepeket is mutatok:

 Igen, pogacsat sutottem. Es finomra sikerult. De az est fenypontja megsem ez volt, hanem Taltos Bandi sutemenye! Most meglepodtetek, mi? Leesett az allatok, igaz?

Mandulas torta volt, amit Bandi csak ugy mellekesen, a szombat delutani ikea latogatas es az esti korcsolyazas kozott keszitett, felkezzel es lazan. Vasarnap reggel meg osszedobta hozza a szoszt. Modenai balzsamecetbol. Ami osztatlan sikert aratott. Es az hagyjan, hogy remekul kiemelte a suti izet, de egy bizonyos kozeli rokonom, aki csipobol utalja az ecetet, meg kert belole!

Igaz, nem mondtuk meg neki, hogy mibol van a szosz. 

Hat, ez egy ilyen taltosbandi. Mindig meg tud lepni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 __________________

egyébkent nem szeretek villamosozni, de neha ellat szorakoznivaloval. A néni peldaul mar olyan rutinosan szall le es fel, mint aki vilag eleteben villamosozott. Gondolom a sok kiserletezes utan eltalalhattak a gyogyszeret. Biztos jobb neki igy, de nekem ido megszokni.

aztan ma reggel egy huppogo kisfiu ment oda a vezetohoz. Nem hallottam, mit mondott (messze ultem sajnos, az ember nem tudhatja elore, merre kell helyezkednie egy kis reggeli dramahoz), de a vezeto szerencsere oblos hangon kerdezgette. Anyukad telefonszamat tudod? fejcsovalas. Apukad telefonszamat? huppoges. Nem tudod, merre van az iskola? huppogve fejcsovalas. Annyira megsajnaltam, hogy en is majdnem elsirtam magam. A vezeto meg nagyon jofej volt, leultette a kisgyereket, hogy keressen meg az ellenorzojet, es o majd felhivja az iskolat. Oda is rendelte az egyik utast, hogy segitsen a fiunak, mig a kovetkezo megalloba erunk. Ott sajnos le kellett szallnom, de a gyerkoc ugy tunt, jo kezekben van.

________________

tegnap este meg tarsasoztunk TB karacsonyi ajandekaval, es tok jo volt. Mondjuk engem nem zavar, ha szarrá megvernek, es egy csomot nevettunk is, szerencsere nem olyan nagyon gondolkodos, furfangos jatek, lehet beszelgetni kozben es nem kell nagyon figyelni. (vagy kellett volna, es akkor nem en leszek a negybol az utolso??)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr661706425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öregördög 2010.01.28. 19:46:20

1,A havazáson én sem aggódom, úgy veszem, hogy az nekem/nekünk jár.
2,Még hogy nincs T.Bandijuk, de szerintem Holgersonnéjuk sincs!!És akkor mi végre az egész élet?!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.01.29. 12:59:51

Hát nem?!

:) koszonjuk szepen az ilyen aranyos hozzaszolasokat
süti beállítások módosítása