Tegnap ruhákat javítgattam. De nem bántam, mert egy ilyen szép réz varrótálcám van: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

A camdeni piacon gubiztuk, persze nem varrótálcának, csak tegnap úgy kéznél volt. Nagymamánál mindig megcsodálom azt a szép szarvasosat. Tegnap próbálgattam ecettel és sóval fényesítgetni, de a makacs foltok sajnos csak akkor jottek le, ha a szivacs dörzsis felével csináltam. Akkor viszont pici karcolások is lesznek rajta. Nem szeretném feladni a biotakarítást, van valakinek valami ötlete?

 

Kieg.: próbált már valaki fémtálcáról felvenni egy tut, mukörömmel? nagyon vicces. ennél már csak a parkettrol nehezebb

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr401768683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

öregördög 2010.02.18. 21:43:31

Mo-n egy jó színvonalú házt.boltba kéne menni,pl. Kolosy. Mindenképpen ajánlom a használati utasítás alapos elolvasását, ne legyen olyan rajta,hogy tilos belélegezni.stb. Sajnos az én szuper tisztítómból nincs túl sok - egy igen kedves vendégem kihasználta, saját magát fényesítendő -, így annak a nevét már kora végett sem érdemes megemlíteni. A dörzsiről kapásból lebeszéltelek volna.

missMarple 2010.02.19. 09:58:20

* "Réztárgyakat, a készen kapható tisztítókon kívül, a nyers savanyú káposzta leve is kitűnően tisztítja."
süti beállítások módosítása