Igaziból rengeteg mindenről kéne írnom/írnunk, de nehezen jut rá idő.

Először is mélységes megdöbbenésemnek kell hangot adnom, miszerint a Másik Fél nem tartja be a megállapodás minden pontját. Sőt, szinte alig tart be valamit. Jó, ebben a posztban  nem volt egész egyértelmű, de úgy volt, hogy én derűs leszek, mi több, jókedvű, valamint szorgalmas, dalolva takarítok, mint egy pacsirta, mosolygok mindenkire, nem nyafogok a munka, a lakas, minden miatt, egyátalán, boldog vagyok és kiegyensúlyozott és lelkes, rendezett családi és munkahelyi háttérrel (vagy előtérrel).

Ehhez képest szerintem smafu, hogy elvártam volna a minimális támogatást az univerzumtól. Úgyismint: napsütés, jóidő, könnyed kihívások, sikeres PCR-ek, rugalmas keretek, ilyesmik. Alap.

És azt kell mondjam, bár én tényleg minden tőlem telhetőt megteszek, a körülmények egyszerűen nem ideálisak. Persze történnek jó dolgok is, de azt a végére hagyom mert a nyafogás izgalmasabb, mert optimista vagyok.

Szóval:

- engem nem vágnak át, a napsütés nem egyenlő a jóidővel. Nem és nem és nem. Büntiből elmegyek a közel-keletre, ott állítólag 30 fok van most. 

- én tényleg lelkes vagyok meg motivált, de mégsem működnek a dolgok a laborban. A "troubleshooting" pedig marha megterhelő, ha évekig tart. Borzasztóan frusztrál, és azt hiszem, TB is kezd belefáradni. ès novemberig be kell fejeznem a phd-t.

- a hülye hatóság visszadobta az állatkísérletes engedélykérelmet. Olyanba is belekötöttek, amit már máshol jóváhagytak (nekünk) - kb 6 hét, hogy átfut rajtuk egy dokumentum, remélem, második körben már gyorsabban dolgoznak, mert novemberig be kell fejeznem a phd-t.

- ja, és a visszadobós emailen az saját illetékes elvtársunk 3 hétig ült. (???) novemberig be kell.... na jó, szóval nincs idom.

- még mindig nincs rend otthon (tökélets rendre vágyom. Csillogó ablakokra, nagy, szabad terekre, pormentes könyvespolcra, és rendezett fiókokra. Haha)

- kiszakadt a kedvenc dzsekim. Persze örülhetnék, hogy csak a tél végén, de akkor is.

- olyan hideg volt, hogy nem tudtunk semmit se Tszm-em a kertben csinálni, pedig úúúgy vágytam rá!

eddig voltak a rosszak. ez a bekezdés így utólag semleges, sőt, vegülis jó, de pénteken még sok fejtörést okozott:

- a hétvége kényes egyensúlyát csak sok agyalással és lemondással és átszervezéssel lehetett csak beállítani. Ezt utálom. mikor már csütörtökön azon túrázom, hogy hogy lesz, és hogy jajj, nem fér be minden. Ez persze csak álprobléma, mert nem sajnáltathatnám magam azért, mert van csládi, társadalmi életünk. Csak akkor is, van, amikor minden olyan simán és rugalmasan összeszerveződik, máskor meg döcög. Ebből egyébként külön posztot akartam írni. 

A péntek estétől hétfő estéig terjedő időszakba a következőket zsúfoltuk be (a kettőnk teljesítményét együtt írom, mert az alap, hogy megpróbálunk mindenhová együtt menni. Más kérdés, hogy nem mindig sikerül): egy darab vacsorameghívás, 4 fő elszállásolása 1 éjszakára, 4 fő reggeli útnak indítása, egy darab születésnapi zsúr buli, sok munka/próba, kinek mi, elosztva a 3 napra, ND tortát és pogácsát süt nálunk (kár, hogy nem videóztam), tszm-i látogatás (min 2 nap) friss levegő szívással, bp-i másik szülinap, erre be kellett fejezni az ajándékot+becsomagolni, soproni tárgyalás, 2 látogatás a pályaudvarra (2 órán belül), esti színház, rengeteg vonatozás, volánbuszozás, autókázás. Asszem nem hagytam ki semmit.   

 

NNA, és akkor a jó dolgok mindeközben:

- a lakás alakul, csak azért nem mutatok újdonságokat, mert még semmi sincs igazán kész. párhuzamosan csinálok mindenfélét (horgolás, dobozdesign, takarítás)

-időben befejeztem az ajándékot, és tőlem szokatlan módon normálisan becsomagoltam, sőt, még kártsyát is írtam hozzá, népi köszöntővel (van egy ilyen könyvem, a Dünnyögők és dúdolók, abból vagyok ilyen okos)

- a vacsorameghívás szuper volt

- voltam Tszm-en, égett  a tuz a kandallóban, házitejet ittam, házikolbászt, házikenyeret, házitúrót, házicsokit ettem (öööööö, tudom, böjt van, de vasárnap volt, az nem számít, ugye??)

- beszkenneltünk régi képeket. Ez itt Tszm, mára sok minden változott, de a kapu előtt a gazda néha kísértetiesen hasonlít a mostanira:

 

 

 

 

 

ezek a képek lesznek még, annyira tetszenek!

- a hátamat a meleg kályhának vetve horgoltam egy mamuszt (még hiányoznak az utolsó simítások, aztán mutatom)

- apával nagyot sétáltunk, vagy 3 órát kint voltunk. Hideg volt, de sütött a nap, és láttunk 6 őzet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- a fiúk (ND, TB) marha viccesek voltak, míg sütöttek! meg persze ügyesek is.

- ez várt itthon hétfőn. Már nagyon vágytam friss virágra a lakásban! Nőnapra kaptam, mert TB nem szeretné, ha bármiből kimaradnék.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- a színház (Varázsfuvola) jó volt, szuper kikapcsolódás, és még ingyen is volt (köszi Ági!)

- végülis ideálisan alakult a hétvége, minden belefért, aminek kellett

 

A végére több lett ajó, mint a rossz, nem?

Na, hát ezért szeretek listát írni!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr281827083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2010.04.09. 12:00:20

"A magyar férfiak közt is vannak háztartási robotok"
2010. április 9., péntek VELVET
süti beállítások módosítása