Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egész este fájt a fejem. De nem keltem fel bevenni valami gyógyszert, (mivel idegi gyengeségre gyanakodtam ezért az Acidum phosphoricum vagy a Ca phosphoricum esteleg a K phosphoricum vagy talán a Na muriaticum jöhetett számításba. Ignatiaban nem bízom ilyen esetekben.) hanem inkább vergődtem reggelig, amikor N.H.-né mondott valamit, de nem is értettem mit szeretne, hanem csak elhárítottam azzal a szöveggel, hogy most fáj a fejem.

 

Ez valami betegség lehet nálam, mármint nem a fejfájás hanem a kivárásos technika. Képes vagyok éjjel kettőtől, hajnal hatig egyfolytában forgolódni de NEM kimenni pisilni akkor is, ha tudom, hogy nagyon megkönnyebbülnék utána. Arra játszom, hogy talán elmúlik magától.

Így utólag is elnézést kérek N.H.-né-től, körbenéztem, hogy mit akarhatott és nem kis leleménnyel megtaláltam a mosógép elé bekészítve egy lavórban a szennyes törülközőket. Gondolom, Mischwasche 40 fokon. Amennyiben mégsem ezt szerette volna, kérjük jelentkezzen szerkesztőségünknél, telefonon, emailben vagy személyesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr701867498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása