képzeld, valaki mar azt irta, hianyzik neki a blog (marmint annak a frissulese), ez engem borzasztoan meghat, olyannyira, hogy irok, bár nincs nagyon mirol. (vagyis egy kis poszt mar regota esedekes, csak egy fenykep hianyzik hozza, de majd az is jon mindjart, mindjart)

Igazibol TB irhatna, mert o mostaban fogott egy eeeeekkkora halat, vagyis tobbet is, es meg is ettek Maxekkal, mert Max anyukaja megsutotte. En kimaradtam persze belole, de megerdemlem, mert elvonultam a vilagtol 4 napra, es mit csinaljon az egyedulhagyott ferfiember ilyenkor, ha nem horgaszni induljon a barataival?

Ez a negy nap viszont nekem is nagyon jol sikerult, szoval nem banom a halat, sokat nevettem, sokat tanultam, sokat valtoztam (talan). Keveset aludtam. Ezert most ket napja felkomaban vagyok, idonkent annyira ramjon az alhatnek, hogy akár állva is kepes lennek ra, de persze nem lehet, mert robot van, otthon meg mindenfele izgalmas dolog, peldaul varrogep, meg horgolotu, meg mosogep (ez utobbi kevesbe izgalmas bar szukseges). Szoval nem unatkozunk, en legalabbis biztos nem, de ahogy ismerem, TB sem, csak valahogy semmire sincs ido, vagyis nincs mindenre ido, pedig tarsasagba is kene jarni, meg ilyenek.

ja, vettem szabadkezes tuzeshez valo varrótalpat a kis bernette-hez, es tegnap (11-kor) ki is probaltam, nagyon szuper volt, bar csak egy hullamvonalat rajzoltam a cernaval, meg egy szivecsket, aztan beajultam az agyba.

Ilyen napok ezek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr72104090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2010.06.24. 11:27:37

Reménykedem, hogy azért olyan nagyon sokat csak nem változtál!!!

missMarple 2010.06.24. 11:51:34

Azt mondtam éppen tegnap a baloldali szomszédnak , hogy én olyan izgalmas kötőtűt láttam az alattunk lévő bolt kirakatában.Nem hitte el.Lement megnézni.Még nem jött vissza.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.06.25. 07:03:49

huu, melyik boltban? a kisboltban?

lehet, a szomszed rogton ott is maradt, hogy megtanuljon kotni.

egyebkent miert volt izgalmas? a szine miatt?
süti beállítások módosítása