azért angolul, mert tökre szeretem ezt a szót.

És mostanában rengeteget álmodozom, pénteken például hazafelé a vonaton és aztán a buszon döcögve is egy nadrágról álmodoztam, amit meg fogok varrni (mert fejben marha jól varrok ám), és egészen apróra elképzeltem minden részletét, nagyon csinos, több színben is elképzeltem, meg azt is, hogy melyik felsőmmel fogom hordani, és ki mit fog hozzá szólni, ha látják rajtam.

Aztán például Tszm-en elkészült a kerti kisház, műhely, sufni és gyereksarok 3 in 1, persze a műhely is érdekelne, de egészen pontosan a gyerekkuckót tudom vizualizálni. A háznak kb az egyharmada lett leválasztva egy fallal, van egy hozzátartozó cuki ablak, majd lesz hozzá muskátli is (az ilyen részletek kidolgozását nagyvonalúan apukámra hagyom - vagy ahogy unokahúg No3 mondaná: majd valaki ültet oda egy láda muskátlit), mindenesetre pár csokor levendulát már felakasztgattunk itt-ott, annyira helyesek, öröm nézni. Valószínűleg a kuckó végébe kerül egy polc is a társasoknak meg babáknak, és a padlón szivacs lesz, faltól falig, bevonva valami szépszínű anyaggal (ennél a pontnál halványan azért sejtem, hogy nem úszom meg a munkát), és néhány színes takarót is odaképzelek, meg tarka párnákat,

 

 

és a falon gyerekrajzokat, a tetőről meg ilyen kis zászlók lóghatnának, amiket majd a gyerekekkel együtt készítünk.

Mondjuk én ezt belülre képzelem, mert elég esős a nyár.

Ha behunyom a szemem, látom az egészet magam előtt, már csak a többieket kell meggyőzni róla, hogy ez így lesz jó.

 

 

 

(aztán most, hogy ezt ilyen pontosan le is írtam, beugrott meg egy lehetőség, egyszer valahol a neten láttam egy kislány búvóhelyét, kb a gardróbban alakították ki, és a plafonon műfű volt, a padlón égkék szőnyeg, és felhőpárnák voltak szétszórva. Meggyőzhető vagyok, ha valakinek az ilyn kifordított világ jobban bejön!)

Update: na, meg is találtam, itt látható a leírás, plusz egy kép ízelítőnek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aztán remélem, hamarosan lesznek már saját képek is!

 

5 komment

Címkék: kira tszm

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr472119538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2010.06.30. 09:29:41

Kislány!
Soha senki nem mondta még Neked, hogy álmodozás az élet megrontója?

missMarple 2010.06.30. 09:31:19

"elképzeltem... ki mit fog hozzá szólni, ha látják rajtam." és én mit is mondtam?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.06.30. 10:44:23

@missMarple: "Soha senki nem mondta még Neked, hogy álmodozás az élet megrontója?"

az attol fugg, hogy a vegen megvarrom-e a nadragot az elkepzeleseim alapjan, vagy sem. Vagy hogy egyatalan szuksegem van-e arra a nadragra, vagy csak jo volt elgondolni :)

"és én mit is mondtam?"

Magyarorszagon meg nem voltam a nadragban, csak Becsben :)

nux vomica 2010.07.03. 07:39:03

a gyerekkuckó tetszik, a felhős párnák megvarrása a Tied.
Polc a széles "spájz"polc.
Már lehet rámolni.

vackor1b 2010.07.07. 22:55:50

@missMarple: NH-nénál inkább az első lépés a cselekvés útján :D
süti beállítások módosítása