hogy majd legyen kivel mézeskalácsot sütni. Mert TB maximum a rajzolásért lelkesedik, és azért is csak mérsékelten. És mondjuk szoktam barátnőket hívni az ilyen alkalmakra, de most ez egy kivételes sütés volt, amikor időre kellett kész lenni. A díszítésre egyébként megjöttek a vendégek is a múzeumból, szóval nem panaszkodom, tényleg.

Csak mikor elővettem a gyúródeszkát, megpróbáltam kicsábítani Táltos Bandit a konyhába (szigorúan laptopostul, nem is gondoltam, hogy anélkül megülne egy helyben), hogy legyen egy kis családias feeling, de mindenféle kifogásokat emelt. Aztán próbáltam rávenni, hogy kapcsolja be nekem a Diótörőt, de akkor meg technikai ellenvetései voltak. Pl hogy túl hangos lesz és ő nem tud videókat nézegetni aztán kaptam a fejemre egy wireless fülhallgatót, Rossinivel. Nesze neked karácsonyhangulat. Nemes bosszútól vezérelve hangosan énekeltem (gondolom hamisan, de nem hallottam, ugye), végülis jó móka volt.

És akkor már megmutathatom ezt is, mert időközben megérkezett a címzettekhez (unom már :) filotás liliéket dícsérgetni, de profin hazaszállították a kényes árut)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr32482360

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Búth Emília - MOST 2010.12.02. 08:00:12

                        Gyerek vagy és félsz. Hát nem is nézel oda!           &nbs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

filotás lili 2010.11.30. 12:38:58

Akkor én is dicsérlek Titeket: vendéglátásból mind a ketten kaptok 100-100 pontot.

ruju 2010.11.30. 20:38:17

Nem tudsz néhányat addig is kölcsönvenni? Már gyereket...

Én is imádok sütni, bár idén asszem nem lesz akkora móka-kacagás, na de majd jövőre!

ruju 2010.11.30. 20:39:17

Jaj, és olyan szép a koszorú!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.12.01. 09:20:47

@filotás lili: hú, ez jól hangzik! akkor már csak 50-nel vagyunk lemaradva hozzátok képest :D

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.12.01. 09:22:10

@ruju: az a baj, hogy a házban nincs gyerek, akit be lehetne csalogatni (vasorrú bába rulez), a csaladban talalhato kismillio unokahúgom meg túl messze van.

nux vomica 2010.12.02. 01:43:30

Csudajó az adventi koszorú.:-)
Én is csalogatok társakat a mézeshez, mert az úgy könnyebb,karácsonyibb,...
Egyelőre csak koszorúkat készítettünk ajtóra,kapura,sírokra:-(
süti beállítások módosítása