Reggel TB-vel azt hisszük, 9kor megy a busz,ezert nagy a rohanas,mikor negyed kilenckor kiderül, hogy nyolckor indul(t)unk (volna). Szerencse, hogy nem repulos nap van, mert akkor szigorubbak, es taxizhattunk volna a társaság után.
6 órát buszozunk Hefeibe (a programban 4 volt) és egy olimpiai stadionban szalltunk meg. Elég jól néz ki, viszont messze van a varos, nem tudjuk,hogy fogjuk beszerezni az esti partihoz valókat. Nem csak inni- és ennivaló kéne a szilveszteri bulihoz, hanem egy hangfal is, mert remek zenéink vannak elszórva különbözo laptopokon és mobilokon, csak egyik sem elég hangos. Jó lenne táncolni, a társaság igazán megvan hozzá. A megoldásból mi kivonjuk magunkat es felmegyünk a szobába héderelni.

A koncert egy haaatalmas szinhazban volt, csak háttérdekoráció mögött olyan nagy volt a színpad, hogy egy operabált siman le lehetne ott bonyolitani.

háttérben a csodás hefei koncertterem

Viszonylag még meleg is volt az oltozoben ( a folyoson termeszetesen jéghideg) legalabbis nem fagytam szet kisingben, pólóban, blúzban,derékmelegitoben és kötött pulcsiban. (a gálacipomet is mindig csak utolsó pillanatban veszem át, addig marad a bundacsizma)

Végig apukámra gondolok, mint otthoni újévi koncert felelosre, mindig o tartja számon, mikor kell bekapcsolni a tévét, és mindig meghallgatja. Kár, hogy nem hallja, mikor mi játsszuk a Radetzky marsot.

pritti big

Mivel a koncertmester végleg lebetegedett,az egyik szólamvezeto ugrik be helyette a Mozart symphonia concertante-ra (az elozo bejegyzesben volt  linkelve) a másik szólószámra meg behozzák a beteg csajt, aki nem járt ezzel sokkal jobban, mivel a biztonsági or nem engedi be (sok helyen adnak ilyen nyakba akasztható azonosítót, amit a végén vissza kell adni), és kint kell szobroznia. A száma után meg nem hívnak neki taxit, szóval ott kornyadozik szegény a folyosón, míg vége nem lesz a koncertnek. A karmester meg ilyenkor tajtékzik, de nem sokat tehet a kínai közöny ellen. Biztos mert ok is foleg hangosan és ingerülten beszélnek egymással (ez nagyon fura), vagy talán a buddhista nyugalom teszi (ez most ellentmondás?), de lepattognak róluk a dühös szavak.

Vacsi után végülis elugranak a fiúk alkoholt meg rágcsákat venni, és akkor már majdnem éjfél volt. A hangfal-vásárlási akció végülis ugrik - van ez az elképzelése mindenkinek Kínáról, hogy itt minden sarkon olcsó cuccokat lehet venni, mi szem szájnak ingere, persze hamisat, meg másoltat, de hát például egy ilyen kivételes, egyszeri alkalomra pont jó lesz. Lehet, hogy a kevésbé fejlett területeken ez tényleg így van, vagy csak nem vetettük bele magunkat igazán a nyomornegyedekbe és sötét sikátorokba, de a 3 hét során nem igazán találkozunk ilyen lehetőségekkel. Mindenféle okokból TB például objektívet keresett olcsón, de nem talált. Az egyetlen ilyen dolog, ami a Kínáról alkotott sztereotípiát még alátámasztja, az az iPhone őrület. Ezt ajánlgatják mindenhol, az utcán, a boltokban, megesküsznek rá, hogy eredeti, persze gagyi vacak. Ha elővesszük a mienket, és zordan szembesítjük őket az igazsággal, akkor viszont leborulnak a fehérbőrű félistenek előtt elismerően bólogatnak, húúú, ezeknek tényleg van iPhone-juk, megnézhetjük?

Teszünk pár kísérletet arra, hogy a hotelalkalmazottak betegyék a mi zenénket a béna nyekergés helyett, amitol max elalszunk, de nem hajlandóak. Szerintem reménykednek, hogy minél hamarabb lelépünk az ebedlobol (nem volt más közös helység). Ennek érdekében késobb még egy levelet is megfogalmaznak, Tisztelt vendégek, mi holnap reggel hatkor újra az Önök rendelkezésére állunk, de addig kérjük, hagyják el a helyszínt, hogy ki tudjuk takarítani. Valakit megkértek, hogy írja le nekik, és ünnepélyesen átnyújtották.

Éjfélkor a magyarok eléneklik a himnuszt, a bolgárok nem igazán vágják, hogy erre a két percre befoghatnák, aztán ok is eléneklik a sajátjukat, aztán tombola, a kínai fickó szervezésében. Van vagy 6 nyeremény a 60 fore, szóval nem nyerünk semmit.

sehova sem illő kép, de egyik nagy kedvencem

Hazatelefonálok, mert otthon még mindig az óévben vannak, ez vicces, meg persze szomorú is, az egész család együtt van, leszámítva engem, meg TB-t.

Aztán a toporgó alkalmazottak kidobnak minket az étterembol, ezért a tole 3 méterre levo kanapékon folytatjuk a hallban. Engem leköt a kis bolgár barátnom, még nem írtam róla, 19 éves de többnek néz ki, és valamilyen fura oknál fogva oda van értem. Nekem meg nincs szívem lerázni, szóval lelkizünk vagy 2 órát, míg a többiek mulatnak.

így lovagolnak a hölgyek

Mikor végre elmegy aludni, a Gyurival ülök le megbeszélni a szívügyeit. A szálak a zenekarban már elég zavarosak, én meg csak bulizni szeretnék, de hát úgy tunik, ez egy ilyen este.

mindenkinek sikerült az érettségi

Egyébként nem tudom, mikor lettem ilyen mások-bizalmasa, régebben ez nem volt jellemzo, meglehetosen kevesen (mondjuk ketten húsz év alatt) akarták nekem kiönteni a lelküket. Megváltoztam volna? (mondjuk ennek örülök)

az európai londínernek nagy sikere volt

Kb fél négyre lettem szabad, addigra meg eléggé beálltak a népek, nehéz volt a csapatot összetartani. Nem mondok neveket, de volt, akit konkrétan a bolgár csajszi ajtaja elol szedtem össze, ahol kitartóan kopogott.

Jajj de izgi, vajon tényleg ennyire berúgtak?

Hát, ennyit 2010-rol. Inkább mérsékelten kíváncsi vagyok, mint lelkes, ami 2011-et illeti.

Meglátjuk.

ilyenket jatszottunk10

(a következo részek tartalmából: megyünk Sanghajba, aztán hirtelen kitavaszodik, de még mindig fázunk, és megtudjuk, milyen kemények tudnak lenni a kínaiak - Maradjanak velünk!)

 

6 komment

Címkék: kína utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr382589702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mágnyes 2011.01.20. 21:14:50

Jó pár napig hanyagoltam az olvasást, de ma idepottyantam és nagyon élveztem az új bejegyzéseket. Jobbak vagytok, mint a tévéműsor :)

Gem 2011.01.21. 02:17:32

A 3 srác csak úgy egész véletlenül feszített be egyszerre, igaz? Hogy-hogy TB rokonai még nem írták meg, hogy naná, hogy az övé a legszélesebb a háromból?

babaBonBon 2011.01.26. 17:15:29

Basszus! Én a TB "rokona" vagyok és fel sem tűnt a feszítés. Ez mit jelent? Immunis lettem?
süti beállítások módosítása