Kedden kondibamenet betértünk TB-vel a szépnevű Klangfarbe boltba, ami több emeleten kínál kb mindent, ami hangszerekkel kapcsolatos. Eddig mindig úgy tűnt, hogy inkább a rocker célközönségre számít, de most zongorák voltak az előtérben. Elektromos zongorák, amikre eddig csak hűvös megvetéssel gondoltam.

De kedden kipróbálgattunk párat, és én rájöttem (már megint), hogy az előítéleteim teljesen tévesek, és hogy eddig egy ilyen hiányzott az életemből. Vagyis azt eddig is tudtam, hogy ha egyszer nagyobb lakásba költözünk, akkor szeretnék egy pianínót, mert már évek óta nyúzom TB-t, hogy tanítson meg zongorázni, de hangszer nélkül elég nehézkes. De ezek a kis csodák beférnének még a mi icipici kis lakásunkba is! Hát mi ez, ha nem a tökéletes boldogság? :)

az áruk mondjuk elég húzós, láttunk 15.000 euróért is gyönyörűségeket, a legolcsóbb (a képen látható) pedig 800 euró. Szerintem az én szintemen nem számít a különbség, úgyhogy ha ledoktorálok, egy ilyet kapok saját magamtól ajándékba*. Mert megérdemlem.

Már alig várom!!!

 

 

 

 

 

*Azért ne lepődjön meg senki, ha mégsem így lesz (mert ezernyi kifogást tudok, például az árát, meg hogy így sincs időm a hobbijaimra, akkor minek még egy, csak frusztrált leszek, a hegedűm is jobbára csak a sarokban áll, és talán mégsincs annyi helyünk, stb, stb). De most jó róla álmodozni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr322651468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tuskó Hopkincs 2011.02.12. 10:50:58

pedig a jövő Karácsonyi blogod még izgalmasabb lenne, amiben leírod, hogyan cipelted végig Kínán a zongorádat :-)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.02.13. 10:09:16

@Tuskó Hopkincs: he-he. A leírás szerint egyébként 60 kiló, szóval azért nem lenne kivitelezhetetlen. A naplóban nem említettem egyébként, de TB cipelte mindig az össze cuccomat. Én elegánsan leszálltam a busztól, és bevontultam a hotelbe a hegedűmmel, TB meg hozta a bőröndöt. Az összes fülig megpakolt, cucc-vonszolós lány rám irigykedett :D

nux vomica 2011.02.13. 17:08:34

TB csak azért vitte a bőröndöket, hogy mindkét keze egyformán erősödjön :-)
süti beállítások módosítása