Vicces kommentezésbe bonyolódtunk a minap anyahajóval, aki mottót keresett márciusra, és rájött, hogy ez a T hónapja.

Nekem meg TeTszenek az efféle csacskaságok, Továbbgondoltam, és TanusíthaTom, hogy nekem a T egy ideális Törekvés a Tavaszkezdéshez.

Részlet a kommentekből:

 

NH-né: az a baj, hogy én szerintem bármilyen betuvel tudnék magamnak Teendoeket sorolni... :)

nekem márciusban a legfontosabb, hogy megírjam a Tézist (kétszeresen nagy betuvel), majd a kesobbiekben Tökéletesen Tálaljam, aztán Találjak magamnak más Tennivalót, amiért Tejelnek nekem, és nem maradok fizetés nélkül :)

és akkor a horgolásról még nem is beszéltem, vár egy Takaró, Több, mint egy éve, hogy Továbbhorgoljam (vagyis hogy befejezzem, de az nem T-s)

Anyahajó: Tomenytelen tennivalo, ha teat tehetnek Tischedre, telefonalj, s talalkozunk, talan tullendit tespedesen :D
Bocs, ez utobbi kicsit bunko, a faradtsag jobb lett volna, csak a betu nem stimmel.

NH-né: anyahajó, jót nevettem :) tökéletes találkozó lenne egy teával, társaloghatnánk, talán ettől teljesülne titkos tervem miszerint a továbbiakban tudnék túlórázni, tanulni, takarót továbbhorgolni, tennivalóimat teljesíteni :D

tizenegyedikén jössz meg távolból a tsászárvárosba?

 

 

Nektek milyen Távlataitok vannak a Tavaszra?

 

2 komment

Címkék: tavasz

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr212709111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2011.03.09. 13:20:09

Mint a Tavaszi Takarítás? Torna, töksok (t)levél megírása, több törődés törpikéimmel, tavasz tündér (virág) ülTetés... :)
süti beállítások módosítása