Na, leültettek a gép elé, N.H.-né vérszemet kapott mert volt olyan nap, hogy ötszáz (értik? Ötszáááz. Az még gombócból is sok, nem hogy euróból.) olvasója volt, és ki tudja, mi van ha leszoknak? Mi van ha egyszer csak kevesebben lesznek? 

Ki emlékszik még azokra az időkre, mikor a napi ötven olvasóért szurkoltunk?

Szóval semmi érdekes nem volt mostanában, de a sors megkegyelmezett és megláttam a hűtőnben pár lejárt joghurtot. Nem volt szívem úgy kidobni, hogy meg se kóstolom meg különben is, mi baja lehet? Hidegben volt.

Én még ittam csatos Bambit. Tényleg.

(Nagyanyádék kirakták októberben a párkányra a tejet, az még februárban is finom joghurt volt. Akkor még voltak telek. Meg finom volt a tej. Most már évszakok sincsenek és a tej is porból készült műanyag.)

Alpesifriss minőség

Szóval június végén vesztette el a szavatosságát, de azt írták rá, hogy csak tej van benne. Génmanipulációtól mentes, ellenben 3,6% zsír. Megér egy próbát.

Az íze meglepően jó volt. (Nem tudom, hogy ez teljesen átlagos-e, pedig pár napja együtt kertészkedtem egy orvossal, akinek a tejtermékek a szakterülete, legközelebb megkérdezem.) Aztán felturbóztam szörppel. És bár a kép elég beállítottnak hat, jelentem ilyen csatosbambiban tartjuk a málnaszörpöt, menjenek tovább, nincs itt semmi látnivaló.

Egyébként tisztára öregnek érzem magam, tököt sütök ma másodszorra.

Kövessétek a tökét!

(Szüleim imádják a tököt, nem is tudom, hogy anyukám vagy apukám jobban? Jóég. Lehet, hogy egyformán? Mindegy. Régebben nem annyira szerettem. Ahogy idősödöm, rákaptam. Olyan ez, mint a kávézás.)

-Ti mind egyéniségek vagytok! -Én, nem!

Bio akácmézet csorgattam rá. (Akik szerint a bio akácméz pazarlás a tökre, és képesek lennének megpocsíkolni a tököt cukrozott vegyesmézzel, azok ne menjenek az Onyxba, pedig meggyőződésem, hogy a vacsora előtt kínált pékárujuk nem egy Michelin-csillagot érdemel, hanem legalább kettőt.)

Szóval kaptam ma egy videót, egyik kis rokonom van rajta -egyéves koráig kisrokonnak hívtam, ha pontosítani kellett, akkor nővérem kisgyereke- élete első menete a fa hullámvasúton. Valamiért én is mindig félek rajta, ahogy így recseg-ropog-robog, hungarikummá kellene védetni. Az első tíz másodpercben elhangzik, hogy "hányok, mindjárt." A kedvenc részem 00:15.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr873286328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Girassol 2011.10.08. 00:58:15

Apropó 500 olvasó…………..
Itt van ez a tiszta szívű, tüneményesen kedves, aranyos lány, akinek a pozitív értékes gondolataiból,kisugárzásából nap mint nap meríthetünk ……...mi lenne ha megpróbálnánk segíteni neki munkát találni………itt főként a bécsi lakosokat szeretném mobilizálni, körbekérdezni az ismerőseiteket, hogy esetlegesen tudnak-e segíteni semmibe sem kerül…………..ha nem is akad (egyenlőre) biológusi állás attól függetlenül valamiből meg kell élni………..bizonyított tény, hogy manapság az emberek döntő többsége baráti kapcsolatokon keresztül kerülnek be munkahelyekre……..ez van…………….remélem nyitott fülekre találtak gondolataim…………

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.10.08. 16:08:46

@Girassol: aranyos vagy nagyon, köszönöm. igazság szerint a bécsi olvasók (legalábbis akiket ismerek, de nem hiszem, hogy sokkal több lenne) tényleg rengeteget segítenek nekem, sokkal többet, mint amennyi bárhogyis elvárható lenne tőlük.

missMarple 2011.10.09. 13:14:16

Emlékszel arra a barna kabátodra, amelyiknek valamiféle szőrmeség volt a kapucniján körbe?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.10.09. 19:39:34

nekem az a kedvencem, hogy: (vigyorogva) különben félek, nem izgulok

meg: ha csapódós lesz, én kiszállok :)))

babaBonBon 2011.10.10. 07:01:20

Nekem az első még ezután jön!
sosem voltam vidámparkban, D meg szédül...
Ki visz el???

babaBonBon 2011.10.11. 08:54:23

Amikor én még kislány voltam egyszer Anyáék elhatározták, hogy a 2 húgommal együtt felvisznek minket pestre és elmegyünk vidámparkba és állatkertbe és egye meg a fene, elköltünk egy vagyont. Anyukám készített mindent, csak a kifli friss legyen, azt ott vette meg. Amint kilépett a boltból eszébe jutott, hogy a pénztárcát a pulton hagyta. Mire visszalépett persze már nem volt ott. Szerencsére a vonatra a jegy retúr volt (és az nem a tárcában volt) és szerencsére apukám farzsebében volt egy dugi-500as. Ez akkor elég volt arra, hogy 5en bementünk az állatkertbe és kaptunk 1-1 gombóc fagyit. Ma erre mennyi pénz kéne?
Vidámparkba meg azóta sem jutottam el.
Hát így :-)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.10.11. 12:53:00

@babaBonBon: hát, végülis akkor elköltöttetek egy vagyont :(
sajnálom. Egyébként D tesói is szédülnek ám :)))) de őket nem izgatja, felülnek bármi áron.
süti beállítások módosítása