Végre egy igazi pihenőnap! A reggel persze nem indul zökkenőmentesen, beígértek nekünk valami buszt a tv-toronyhoz, de aztán mégse, mert nem vagyunk annyian, de aztán mégis, de mégse.. mindegy,az egyik lengyel lány, akinek útikönyve is van, kezébe veszi a szervezést, hogy 1.…

1 komment

Címkék: kína utazás

Már majdnem két hete vagyunk Kínában, és az az igazság, hogy kezdenek összefolyni a napok. Rengeteg hotelszoba, rengeteg város, hol is vagyunk most éppen, és hol is volt, ahol a zuhanyzó és a szoba között üvegfal volt? És hol volt, hogy én már kifáradtam, de TB betaxizott a…

TáltosBandi 2011.01.22. 20:15

krumplispogi

Imádom, hogy ha olyan kedvem van, akkor berakhatom ide ahogy éppen pogácsát sütök.a paparazzik, próbálják ellesni az apró fogásokatAz előzmény annyi, hogy kaptam karácsonyra egy szakácskönyvet, és abból az első dolog aminek nekivágtam, az a burgonyás pogácsa lett.N.H.-né…

Reggel TB-vel azt hisszük, 9kor megy a busz,ezert nagy a rohanas,mikor negyed kilenckor kiderül, hogy nyolckor indul(t)unk (volna). Szerencse, hogy nem repulos nap van, mert akkor szigorubbak, es taxizhattunk volna a társaság után.6 órát buszozunk Hefeibe (a programban 4 volt) és…

6 komment

Címkék: kína utazás

A héten másodszor jöttem taxival dolgozni, pedig még csak szerda van. A portás és a biztonsági őr már előre köszönnek, miközben nyílik a sorompó a fekete mercedes előtt. Mivel a stábból csak én járok taxival, joggal gondolhatják, hogy legalábbis valami fontos szereplő…

Délelőtt repülővel megyünk Sanghaiba. Elég jók ezek a nemzeti repülőtársaságok, akik ugyan csak Kínán belül dolgoznak, de a stewardessek nagyon válogatottan szépek, csinos kosztümben, és a gépek is jó állapotban vannak.A turistaosztályon nem viselik az…

4 komment

Címkék: kína utazás

Egy kis pihenot iktatok be a kina-turné-naplóba, hogy meseljek nektek Manfredrol, egy igazi osztrák globetrotterrol.Manfred kollégámmal ma többen együtt ebédeltünk. De ha este felhívjátok, a gyerekei biztos azt mondják, a papa épp Afrika partjainál van.Elmondom, hogy csinálja. Az…

A változatosság kedvéért megint lebuszozunk Tienjanba, mert ez egy ilyen logikusan megszervezett turné.A szabadidonkben betaxizunk a belvárosba, de semmi jó boltot nem találunk, és rettenetesen fúj a szél meg hideg is van. Jobban esne egy tea a hotelben, van egy jó könyvem is, de hát…

1 komment

Címkék: kína utazás

Busszal megyünk vissza Pekingbe, de mintha hazamennénk. Ismerős a szálloda, TB beugrik a mellette levő kisboltba, hogy köszönjön kínai óvódás barátjának, akivel néha megvitatják az élet nagy dolgait. És hogy az anyukájától Sprite-ot vásároljon, ami neki, mint visszatérő…