Nils Holgersonné 2012.01.13. 14:48

Tér-idő

 A Kossuthon a Tér-idő műsorában mostanában az állatok érzékeléséről van szó, a nyilatkozó biológusok fele a tanárom volt. Nem is gondoltam volna, de a hangjuk olyan mélyen belémégtek, hogy még be sem mondták a nevüket, már tudom, ki beszél. Pedig jó tízéve nem hallottam őket beszélni. Fura, nem?

Vajon hány hangra emlékezünk az életünkből?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr823542797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2012.01.13. 16:38:12

...és a Nemzeti Múzeum kertjében a rigók Mozart dallamokat fütyürésztek...

"Betömött füllel is mindegyre hallod.
Csüggedten ülsz, fejed térdedre hajtod,"

babaBonBon 2012.01.13. 17:03:39

Te jó ég!
Pont ma vettem észre (sima házimunka közben), hogy az megy a fejemben, hogy "törtet törttel úgy osztok... szorzok... a számláló reciprokát... bla-bla-bla..." Kb. 10 éve ültem utoljára matematika órán, de ezt biztos nem akkor vettük, hanem sokkal régebben. Az egészet ki nem állhattam és most meg elgondolkoztam, vajon hány év fog még eltelni mire nem kísért majd a matek?

Biztos rengeteg hangra emlékszünk, de csakis a meghatározókra. Ebből lehet visszafelé gondolkozni is: jéé, erre a hangra meg miért emlékszem?

Mikaél 2012.02.11. 20:58:47

Nem is merek érdeklődni.
Nem.
Tíz?
Vajon?
süti beállítások módosítása