Persze nem csak azért nem unatkozom, mert hülyeségeken stresszelem magam, hanem mert annyi mindent kell csinálnom. Régen, az egyetemen, mikor mondtam, hogy haza kell mennem (mondjuk egy sörözés helyett), mert dolgom van, akkor -mint kiderült- mindenki azt hitte, hogy dolgoznom kell. Pedig én csak arra a félbemaradt gyönggyel hímzett papucsra gondoltam, amit már annyira szerettem volna készen látni, meg a fényképekre, amiket össze akartam albumba rendezni, meg valami más bizbaszra, amit meg akartam csinálni, ki akartam festeni, össze szerettem volna állítani, szóval csupa ilyen kis dolog, ami nekem volt fontos, de kívülről nem tűnt annak, vagy legalábbis nem tűnt halaszthatatlannak, de nekem az volt, mert kellett a lelkemnek, hogy megcsináljam. És mert ezer más dolog sorakozott már a fejemben, hogy ugyancsak belevágjak.

Most például itt van még mindig ez a takaró-ügy, a szegéllyel csak nem jutok dűlőre, aztán van egy szupertitkos projektem, ami nem is lenne sok idő, de valahogy mindig félbemarad, meg szeretnék varrni egy új zsebes tárolót a babacuccoknak, mert amit kölcsönkaptunk, az nem pont olyan, ahogy szeretnénk, és arra is fogok horgolni, már tudom is, hogy mit, meg kinéztem Lilinek egy kardigánt, hogy meghorgolom, meg be kéne fejezni a képet, amit az ágyunk fölé szántam, és kb 3 éve festem, és folyamatban van, hogy a nappali tárolódobozait renováljam, ebből mindig csak egyet csinálok, de hat van (kettő kész), meg sütni akartam almás-morzsát, mert abba a legfinomabb anyukám narancslekvárja, meg blogba írni, meg ki akartam próbálni a szódabikarbóna pasztát a fugákra (ez lehet, h beteg dolog, hogy takarítani szeretnék, de annyira örülnék, ha működne), jaj, meg hát a horgolt állatkert Lilinek, majd' elfelejtettem (majom, zsiráf, teknős, víziló, bárány, csirke, szamár, medve, kisegér, elefánt, tehén), és persze sétálni is megyünk mindennap, meg puszilgatni kell a selymes kis fejét, meg TB-nek is ígértem pár dolgot, hogy segítek, meg most a Java Scriptet tanulom, mert szeretném tudni használni, meg a blog fejlécét is ki kéne már cserélni, de ahhoz meg fel kell frissítenem azt a minimális fotosoptudásom, meg a címkéket is rendezgetem, jaj, és akkor ezek még csak azok voltak, amiket kedvvel csinálnék, mert szeretem, és ami így nagy hirtelenjében eszembe jutott.

Mert a napi ebéd, meg a hivatalos ügyek, meg a kakifoltok kimosása babaruhákból csak ezen felül van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr114691308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babaBonBon 2012.08.02. 10:35:53

A festés itt is napirenden van ám!
Egyrészt, mert a terv már megvan vagy fél éve;
másrészt, mert nem akarok hálátlan maradni a zászlócskák miatt.
És már csak két dolog kéne ehhez:
-mi a kedvenc ételed?
-egy b.sitter Lédának...
Szóval nagyon sajnálom, de lehet, hogy beletelik egy évbe, mire elő tudom venni (és napokig kint is tudom hagyni) a festőkészletemet; mert most ott tartunk, hogy Adel ki tud mászni egyedül a rácsos ágyból, ergo nincs már előtte lehetetlen.
Ráadásul itt is kell minden nap ebéd - és persze a járulékos "munkácskák" - fújj!

De Lilinek meg kell kapnia, ami jár, meg is fogja, becsszó :-)

fernel 2012.08.02. 14:21:46

harmadszorra írom, bakker, hülye nettop:(
Szóval szerintem kicsit fáradt vagy. Nem kéne kihúzni magad a konnektorból? Tszm-re nem lenne jó leugrani, Lilit picit másra bízni, te meg csak bámulj magad elé a függőágyban?
Én akkor szoktam kapkodni, meg mindenbe belefogni, amikor fáradt vagyok.

Kalor 2012.08.02. 15:09:22

ez egy nagoyn erdekes dolog, hgoy az ido miylen gyorsan megy. (remelem, a gyerekeknek nem, hanem nekik ugyanolyan vegtelen pl egy nyar, mint nekem volt tszm-en. remelem) kulonosen akkor nyomaszto, ha az ember sok dologba kezd, aztan nem er a vegere. szerintem nagy orom, ha az ember megtanulja, hgoy ne akarjon annyit csinalni, valahogy ugyanugy, minthogy penzt sem koltunk, csak amennyink van, hat csinalni is annyit lehet, amennyi energia van ra, mert kulonben az embernek osszecsap ez is feje felett, es hiaba legyintunk ra, hgoy nem is fontos - de fontos. :) szoval valahol az elejen jobb elcsipni az egeszet. :) en nagoyn probalom ezeket a lelki igenybeveteleket kiiktatni legalabbis, es szerencsere egyre kevesbe zavar, hgoy masok mennyi mindent beleraknak az eletukbe, en meg "csak" ennyit. aztan vegul ki tudja, melyik lesz tenyleg a tobb. :)

babaBonBon 2012.08.02. 19:08:22

@fernel: egy babát nem lehet lehet csak úgy elpasszolni. Addig akkor mit eszik, fagyasztott tejet?
Az én kisfiam 14(!) hónapos volt, szóval a tejcsi már csak kiegészítés volt és nem táplálék, amikor kórházba kerültem és nem jöhetett hozzám szopizni. Olyan csalódottan , dühösen és bántottan nézett rám, amikor végre előkerültem, hogy csak na! Nagyon megsínylette...
Akkor szerinted hogyan érezné magát egy "nincs3hónapos" kis hópehely, aki eddig szimbiózisban élt az anyukájával?
Persze néha mindenki túlhajtott, de szerintem ez a bejegyzés nem erről szólt, hanem a megvalósulatlan vágyakról. Lehet, hogy igazából ezt a Tszm-i függőágyas lengedezést is hozzá csaphatta volna a listához :-)

Troppauer Hümer 2012.08.02. 19:17:20

Uram ! Ne hagyj el !
Már ismét szarozás foglalja el reménységünket.
Uram segíts !
Szegénykéim nincs gépetek?
Kérlek Uram segíts !
Dolgunk van.
'S vajon ?
Mi dolgunk a világon?
küzdeni.
Erőnk szerint a...

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.08.02. 22:45:39

@Kalor: @fernel: Ó, nem vagyok én fáradt, ilyen a fejem alapjáraton. Mindig tele vagyok félkész dolgokkal, de aztán csak elkészülnek a fontosak. De beosztom azért, a kishorgolások mobilak, lehet parkban, vagy úton csinálni,a nagy horgolások otthon, lehet közben beszélgetni, filmet nézni, a festés meg a varrás mondjuk időigényesebb, ezzel is vagyok legjobban elmaradva.

De szeretek ilyen listákat írni, jó érzés huzigálni ki a dolgokat :) szóval ez -most- nem olyan megterhelő, max türelmetlen vagyok, hogy mikor lesz már kéész? :)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.08.02. 22:48:32

@babaBonBon: Szerintem fernel úgy gondolta, hogy én is ott vagyok Tszm-en :)

babaBonBon 2012.08.02. 23:06:50

@Nils Holgersonné: Vááá! LISTA!
Egy jó vaskos van telepipálva éppen a naptáramban, le kéne írni a másikat is, ami még fejben gyűlöget... Azt hiszem hasonlítunk ;-)))

Azért - részemről - remélem Szent Péter a kapuban a pipás listát kéri majd és nem a másikat...

babaBonBon 2012.08.02. 23:08:16

Új lista, egyes pont:
megépíteni a gyerek legojából legalább az egyiket, ezek közül:
www.thisiscolossal.com/2012/08/tropical-lego-birds/
(a tételek a lista vége felé súlyosbodnak!!!)

fernel 2012.08.03. 07:45:46

@babaBonBon: igen, NH-né jól értette, volt nekem is kisgyerekem :D
NH-né: értem én, hogy listák, pipák, fejben, papíron. Elolvastam az elmúlt bejegyzéseket, és ez a benyomásom támadt. Nagyon vékony a jég a megnyugtató listák és a nyomasztó listák között.

úgy legyen, hogy megnyugtató lista legyen, sok pipával, sok olyan pipával, ami a pipázás közben adott sok örömet. Na, jólmegaszondtam :D Érted ugye :D

nux vomica 2012.08.03. 20:22:45

Szeretlek a sok feladatoddal együtt, a minden azonnal kell, kész legyen érzéseddel. Olyan jó azután látni, mikor felteszel egy kész valamiről képet.
Jó lehetne 3-asban TSzM-en kiszolgálva csak Lilizni.
süti beállítások módosítása