Az úgy volt, hogy most a doktorimat kellene írnom ezért belekapaszkodom minden szalmaszálba ami nem a doktori. 

Ráraktam a fuvolámat az ágy szélére, elengedtem és megállt. Aki látott már közelebbről fuvolát az tudja, hogy a teste elég egyenes a lába (alja) pedig egy szabályos gyűrű. Szóval ahogy az égnek mered az eléggé közel lehet a derékszöghöz. Az ágy pedig úgy van kitalálva, hogy ha arra a szuper kis támlára támaszkodunk, akkor kényelmesen de szelíden megtart minket.  

(Köszönjük IKEA)

Képes vagyok rajta ülve elaludni de nagyon simán.

Ööö... Azt hiszem ennyit akartam.

ágy.jpg

És mondá H. Tamásné:- Amíg kezeimet ágyadon meg nem támaszthatom nem hiszem el, hogy nem dőlne el.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr484711964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FilotásLili 2012.08.14. 22:14:12

Ha ott járok, nyilván megvizsgálom a fejtámlát. (you know me.) De mi köze a fekvő résszel egy síkban megálló fuvolának ahhoz, hogy egy kvázi eszméletlen embernek derékszögben eldől-e a keze vagy sem? Na majd megkapom anyukádtól, hogy miattam nem készül a doktori. :-)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.08.14. 22:44:44

@FilotásLili: Na, írok én, mert így tényleg nem lesz doktori. Szóval, amint a képen is látszik, az ágy háttámlája tompaszöget zár be az ágy fekvőrészének síkjával. TB karja nekitámaszkodott ennek az igen kényelmes kialakítású háttámlának, ezért nem dől el, akármennyire is mélyen alszik. Hasonlóképpen ahhoz, ahogy egy nyugágyban alvó ember törzse sem fog oldalra dőlni. Hát így.

szomszédlány én is 2012.08.16. 13:47:25

Nem kétséges most már más számára sem.
TE EGY VARÁZSLÓ VAGY !!!
Én tudtam.
Te képes vagy bármit felállítani.

a bene placito 2012.08.25. 12:50:29

Radica néni látta ezt a szólót?
süti beállítások módosítása