leadtam a pályázatot. 

 

Ehhez most nem tudok mit hozzáfüzni, csak azért írtam, hogy érzékeljétek a hangulatot. 

MEG VAGYOK MAGAMMAL ELÉGEDVE.

(tovább is van, csak nyomjatok a gombra)

 

És a karácsonykor elmaradt sütit végülis a családi szülinapra sem csináltam meg (de olyan elképesztő indokaim voltak, hogy nem volt tálam hozzá, mert az ideális összetört, és nincs helyette másik). Cserébe viszont utolsó pillanatban befejeztem unokahúg Nr2 szülinapi ajándékát  (tényleg az utolsó pillanatban, konkrétan az ebéd és a desszert torta között), amit nyáron kezdtem el, de aztán sokat pihent mindenféle más projektek miatt. 

 

Tádáám:

 

 

 

 

 

 

 

 

img_3689.jpg

 

img_3691.jpg

Unokahúgom kiakad, ha lepónizom, de hát ilyen hajjal mi más lenne 

img_3690.jpg

Na jó, az előbb nem mondtam igazat, hogy kész, mert szeme még nincs, a kiválasztott gombokat elkevertem valahová. 

 

Szóval ez 2016 első befejezett projektre, a második a pályázat, hasítok, mint állat. Megyek is dolgozni, csak beköszöntem.

 

u.i. természetesen nem az én ötletem volt a hippiló, "african flower crochet horse"-ra keresve megtaláljátok a neten, nem tudom, ki volt az eredeti. Ez az african flower mánia sajnos eléggé elharapózott, nagyon veszélyes a képeket nézegetni. Lili már megrendelt magának egy vízilovat, unokahúg Nr 4 (vagy 5?) meg egy kutyát, illetve labdát is fogok csinálni unokahúg Nr 5-nek (vagy 4?). Rögtön egy kendő, egy ajándékfelső meg egy babatakaró után. 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr338274584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Piszke a Birtokról 2016.01.17. 19:34:52

Mély meghajlás :) nekem erre remélem van még 2,5 évem, ha most elkezdem...

Nyirati Rita 2016.01.21. 15:07:18

aztamindenit, de klassz!

Ziebi31 2016.01.22. 09:11:09

nagyon jó! ennek lehet egy egyszarvús verziója is. :)

Tá Titi 2016.02.28. 17:07:00

Jó tartás, ez a ló tartás...;)
El van abrak, gondozás, és járatás nélkül is.
lerakjuk, és elvan ott évekig panasz nélkül...
Látom, vannak ötletelő leendő tulajok is... ;)
süti beállítások módosítása