Már egy jóideje megfogalmazódott bennem a vágy, hogy csak annyi cuccom legyen, amit rendben is tudok tartani. Mondjuk első nekibuzdulásomban vettem másodbiciklit (meg tudom magyarázni), aztán egy kocsit, de ezt most hagyjuk (majd ha valaki átjön teára, elmesélem, milyen köröket futottam, hogy minden autópályamatrica meglegyen :D sírva fog röhögni).

De sajnos az olyan alapvető dolgok is hiányoznak, mint hogy felvarrjam a leszakadt gombot rögtön, és ne kerülgessem hónapokig. Mit hónapokig, kb 5 éve volt egy jó dzsekim, a tél utolsó napján beakadt valamibe az utcán, kiszakadt a zsebe. Nagyon gyászoltam, kimostam, elraktam. Idén elővettem, megnéztem, tulajdonképpen teljesen javíthatónak tűnt, megvarrtam, most van egy jó dzsekim. Csak miért kellett ehhez kerülgetnem 4 évig, azt nem tudom. 

És akkor a rendszeres bicikliápolásról, a folyton összegubancolódó fonalakról (mert nyilván mindig csak lecsapom valahová a készülő horgolást), a vízköves mosógépről, és a hegedűmről, aminek Kína óta nincs A-húrja még nem is szóltam. De látom azért az interneten, hogy mások is küzdenek a cuccal.  

A kislakásnak meg ebből a szempontból is van előnye, hátránya, egyrészt fizikai korlátot szab a cuccoknak, másrészt nincs helyem a karbantartáshoz, bármilyen szerszámot előveszek, máris leblokkoltam a lakás hasznos terének egynegyedét. 

Szóval nem tudom. Igyekszem nyitott szemmel nézni mindent, rávenni magam a tárgyaim gondozására, meg persze kritkusan megszabadulni minden olyantól, amivel nem tudok foglalkozni. Mondjuk erre az utóbbira most hirtelenjében nem tudok példát mondani, lécci, ne kérdezzetek rá.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr778383476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2016.02.14. 20:10:00

vannak ilyen cuccok, és most hogy örülsz az új dzsekinek!
Más cuccokat meg csereberélni kell, vagy garázs /lépcsőház / vásár.

Tá Titi 2016.02.28. 17:48:22

Csak a szívedben boldogok a tárgyak...
Lehet, hogy kellesz a szívemben boldogok a tárgyakhoz ?
Lehet.
süti beállítások módosítása