A munkahelyemre egy átszállással, sok gyaloglással 45-50 perc a menetidő, attól függően, épp mennyit kell várni a villamosra. Biciklivel, naaaagyon kényelmes tempóban (nem vagyok Táltos Bandi), 30 perc.

Ma még annál is kevesebb volt, mert tegnap úr napja volt (Fronleichnam), munkaszünet, sokan kivették a pénteket szabadságra, és a város teljesen kiürült. Imádtam. Semmi forgalom, csak napsütés és béke. Már rég tervezek egy posztot a városi közlekedésről, mazochista módon mindig elolvasom a 444 kommentjeit, ha biciklis cikk van, pedig tudom, hogy elképesztő marakodás lesz, gondoltam, kavarjuk fel itt is az állóvizet. :D nem, igaziból nem ezért, ezt csak most találtam ki. De érdekel a téma. Még meg kell találnom azt videót, amit régebben láttam, és témába vág, aztán tolom a biciklit a kontentot.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr408750610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása