Olvasom a híreket (komolyan, annyira durvák, mi van már az emberekkel?), és abban, hogy kezdödik az aratás. De ne már, nekem az már kicsit a nyár vége, ami nekem még el sem kezdödött. Hová tünik az ember ideje?

 

(ja, tudom, olvassak Momo-t Michael Endétöl)

 

(egyébként hasonló okokból nekem a Szent Iván-éj sem egy jó ünnep, mert ugye onnantól kezdve már megnt sötétedik. A téli napfordulót jobban szeretem. Ugyanakkor semm bajom a téli sötétséggel, több szempont miatt még kifejezetten szeretem is. Ki tud ezen kiigazodni? Valamit nagyon rosszul csinálok.)

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr338874460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása