E.H.:Csapjunk rögtön a gulyásba, Tisztelt Elnök úr, első olvasónk kérdése, hogy mióta olvassa a blogot?

B.O.: Először is szeretném köszönteni az előretolt helyőrség olvasóit és az egész magyar népet. A kérdésre válaszolva, hogy őszinte legyek Michelle (az első hölgy) már több napja rágja a fülemet, hogy nézzem meg mert olyan sok rajta a szellemes írás, de csak tegnap este szántam rá magam, hogy megnézzem, viszont akkor az egészet egyben olvastam el. Egyszerűen nem bírtam abbahagyni, pedig a szótárazás nem megy olyan gyorsan mint régebben. Egyszer csak azt vettem észre hogy hajnalodik. De azóta is kuncognom kell ha eszembe jut egy-egy tréfa belőle.

E.H.: Orbán vagy Gyurcsány?

B.O.: Ez egyételmű. Gyurcsány. Én minden nap járok gyúrni, és ő is. Olvastam a blogján, hogy belenyomott a százba. Minden politikus aki fekve kinyomja a száz kilót közel áll a szívemhez.

E.H.: Mit gondol Bajnai programjáról?

B.O.: Nehéz kérdés meg akarja szüntetni a szocpolt és a félszocpolt. Ezt nagyon át kell gondolnia. Múlt héten is beszélgettünk de nem tudtam neki igazán jó megoldást tanácsolni.

E.H.: Ashley Robbins vagy Adriana Malkova?

B.O.: Adriana Malkova. Szeretem az okos nőket. És azzal hogy szőke rácáfol az előítéletekre is. Felmerült a neve amikor a külügyminiszteren gondolkodtam.

 

 

E.H.: Mi a kedvenc magyar étele? 

B.O.: A magyaros pizza a Pizza Hutban.Mindig kérem magyar barátaimtól, hogyha Amerikába jönnek, hozzanak egy szeletet mert még kihűlve is imádom. A másik az olivabogyó.

E.H.: Sajnos már csak egy kérdésre maradt időnk. Következő olvasónk kissé pimasz kérését le sem kell fordítanunk hiszen angolul küldte el. "Hey you, Microsoft has stolen 45 million dollars from the Hungary people. Give that money back right now!"

B.O.: Ez kizárt dolog mert nem tudom. Folyamatban vannak a papírok csak intézkedni kell és akkor megkapják ezt a szocpolitikát.

E.H.: Köszönjük a beszélgetést.

B.O.: Köszönöm a lehetőséget.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr71046655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.04.05. 13:04:13

*de "Kettes"! ezt nem kellett volna...öltek már kevesebbért is!

TáltosBandi 2009.04.05. 14:49:42

Köszi, javítottam. Németes vagyok, reflex volt. ;)

A hetedik Te magad légy 2009.04.05. 20:22:44

...kis keresgélés után végre megtaláltam, hogy hol is lehet itt kommentet írni.:)
És ez lesz az első és hivatalos kommentem, úgyhogy én is beléptem az előretolthelyőrség funclubjába.
sajnos lemaradtam a riportról, mert kiváncsi letem volna, hogy Obama mit gondol a szőke nőkről?
Azért is voltak fenttartásaim a komment írásával kapcsolatban, mert nem volt elég bátorságom ahhoz, hogy írjak.először is, mert nem tudok olyan vicces történeteket írni, másodszor meg a fogalmazásomon is van javítani való.de aztán mégis meggondoltam magamat, hogy az én drága bátyám lássa, és csakis az ő kedvéért írok most is, hogy olvasni szoktam igenis minden nap és amikor tudok fogok írni is:)Mert egy szó mint száz, tetszik, amit olvasok!!!!
Köszönöm Nektek a blogot!Szórakoztató nagyon!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.05. 21:36:48

tok jo, hogy irtal, koszonjuk! szegeny Viktor sirankozik mindig, hogy azt se tudja olvassatok-e ? eltek-e meg ? ;)

Jelentkezz neha, ugy orulnenk -

Best of the best 2009.04.05. 22:54:37

@A hetedik Te magad légy:

*Talán a mai nap, ennek a bejegyzésnek örültem a legjobban, szinte meg is könnyeztem. Nem is tudom, annyira örülök, hogy hallok Rólad, legalább így, ha máshogy nem is. De ez a név....egyszerűen hihetetlenül tetszik!!! Nagyon kreatív. Köszöntelek!!!Ölellek!!

Best of the best 2009.04.05. 23:01:33

Hát még én hogy sajnálom hogy lecsúsztam az interjúról. Bár kicsit rossz időben volt, mert ügye aki sokat dolgozik...hát valahogy nem voltam gép közelben akkor. Kár hogy rádión nem adták le, ja rádió közelben sem voltam. Mindegy is, mert maradt egy hely ahol mindig mindenről frissen lehet olvasni!
Köszönöm Előretolt helyőrség!
süti beállítások módosítása