Az elmúlt idoszak mindenféle pozitív és negatív történései arra kényszerítenek bennünket, hogy kicsit visszafogjuk a költekezést (ami persze nem akadályoz meg minket abban, hogy áprilisban kiruccanjunk Velencébe... - miért, azt gondoltátok, hogy Bálint-napra nem kaptam semmit? akkor még nem ismeritek a Rettenthetetlen és Kalandvágyó Táltos Bandit), úgyhogy nagy eszemmel kitaláltam, hogy befoltozom a szakadt farmereinket, így hosszabítván földi szenvedéseiken.

így sikerült, szerintem nem rossz (kivulrol nincs kep, de ugy meg jobb):

(és milyen jó, hogy az angyalka hozott nekem gyuszut, minden ujjamra egyet!) 

 

 

 

ezt a bejegyzest meg februar kozepen irtam, csak nem fenykepeztem le a nacikat, aztan elmaradt a publikalas. Azota fejlemeny, hogy Bandi gatyaja a kézi öltés nem birta a terhelest, de az enyem meg mukodik.

Kéne nekem egy varrógép.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr101765882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása