Hazafelé fogalmazgattam magamban, hogy vannak ezek a rossz napok, mikor valahogy semmi sem jó. És ha ilyenkor a villamos elmegy az orrom előtt (mert még ahhoz is lusta voltam, hogy biciklivel menjek), akkor még jobban puffogok magamban, hogy na még ez is. És ha lehet, még jobban utálom a világot, és benne magamat, ahogy ott várok a megállóban.

De ha az ilyen napokon úgy jön a villamos, hogy még csak szaladnom sem kell, hanem ahogy besétálok a megállóba, begördül (a néni megint ott kóricált, de nem szállt fel), mégsem lesz jobb kedvem. Tudomásul veszem, mint az élet rendje. Nem csoda, hogy a villamos ritkán jár a kedvemben. Nem vagyok valami hálás típus.

 

Ruju figyelmeztetett, hogy találjak a mai napban 3 jót. Ilyenek jutnak eszembe, hogy végülis élek, végülis egészséges vagyok, végülis rajtam kívül is sokan elboldogulnak doktori cím nélkül.

De nem lesz tőle sokkal jobb kedvem.

jó, hogy TB hazajött korán, és megölelgetett,

jó, hogy van apukám, akiknek születésnapi ajándékot készítek

jó, hogy pár év múlva már elfelejtem a mai nap összes búját.

 

valahogy így.

 

7 komment

Címkék: kira

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr662034180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2010.05.27. 12:56:05

Néha azt gondolom nyomaszt a feladat, DE Te állítottad fel magadnak a mércét.
Hihetetlen jó, hogy nem mindig simán mennek a dolgok, mert így többször állsz meg elgondolkodni, mi is ami jó körülöttem? Mi az amit teljesítettem már a terveimből?
a szülinapok is ilyen mérföldkövek: meg lehet állni, körbenézni, örülni a jó történéseknek és átugrani az akadályokat, amik még vannak. Már hogyne lennének; ha nem lenne küzdés, bízni sem tudnánk magunkban.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.05.27. 13:33:01

@nux vomica: azert a "nem mindig siman menneka dolgok" meg a "soha nem mennek sehogysem, de inkabb rosszul" kozott van kulonbseg.

mit teljesitettem a terveimbol? azota hogy befejeztem az egyetemet? semmit.

éljen. megalltam, korbeneztem, mehetek tovabb? nincs itt semmi latnivaló.

ruju 2010.05.27. 14:23:35

Ó, ilyen nagy a baj? Remélem csak átmeneti, mindenesetre ölellek virtuálisan (bár ez nyilván még élőben sem érhetne fel TB-ével, így közben jól meg is szorongatlak :-D) Sok napsütést!

nux vomica 2010.05.28. 08:13:51

hat csak meg egy gondolat:
"Liedloff megfigyeli, hogy a jekánák nyelvéből - szinte megdöbbentő - hiányzik a munka kifejezés, és ezzel együtt mindaz, amit mi munka alatt értünk: a muszájból, erőfeszítések árán végzett tevékenység, kevés élvezettel. Számukra minden tevékenység öröm, a megerőltető tennivalók közben vicceket mesélnek egymásnak, és jókat szórakoznak. Minden tevékenységük közben saját jól-létüket növelik."
Sajnos nem en talaltam:-((
Olyan kreativ vagy, hogy azzal egyensulyban tartod magad. Legalabb is kifele ez sugarzik belöled!!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.05.28. 13:00:36

@ruju: köszönöm! :) (bar meg gyúrnod kell, TB erosebben szorongat :D)

@nux vomica: nagyon jo az idezet! koszi!
ja, egyensuly az van, legalabbis valami/valaki mindig, hogy visszabillentsen mielott felborulok :)

vackor1b 2010.06.01. 10:47:57

Hogy hol tartasz az egyetem óta? Találtál magadnak egy csudajó (néha kicsit öntelt (lécccci, léccci nem megsértődni -poééééén), de pont így szeretjük) pasit. Szuper helyeken jártál, megismertél egy csomó érdekes embert, iszonyú sok kreatív dolgot készítettél és nem mellesleg a laborban elvégeztél egy halom kísérletet, ami ha látszólag nem is sikerült, gondolj bele, ha nem te csinálod, akkor másnak nem sikerült volna. Így megmentetted őt ezektől a csalódásoktól. Egyébként meg tudom milyen érzés, még ha nekem nem is a doktorim múlott rajta. De ilyenkor azt kell nézni, hogy volt, amelyik sikerült, tehát nem te vagy béna, hanem a körülmények, oldatok, egerek...

missMarple 2010.06.01. 14:16:31

@vackor1b: Szívembe zártalak.(Naná!amikor első - s így a legfontosabb - helyre a Pasit soroltad. )
süti beállítások módosítása