Nils Holgersonné 2010.10.10. 16:49

Elvonás

Nem találom a horgolótűimet.

Már mindenhol kerestem, de nincs.

Remeg a kezem és nehezen lélegzem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr712360762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babaBonBon 2010.10.11. 08:58:21

igen, ezek egyértelműen a tű-eltűnés akut tünetei!
receptre felírok 3 plusz készletet, de a mellékhatások tekintetében ne kérdezz meg senkit!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.10.11. 10:32:14

ugye-ugye hogy kell nekem még több horgolótu? ezt mondom én is :)

bár, amilyen rendes vagyok, azt is a többivel együtt tartanám - és akkor most a 3 készletet együtt keresném :)

megyek is most mindjart a horgo-blogra, ott épp játék folyik, és 4-es tut lehet nyerni. Lehet, hogy ide is belinkelem.

ruju 2010.10.11. 13:24:01

Rémálom, rémálom! Épp most olvastam át egy tetemes listát a különböző fóbiákról, ez még nem volt benne, de majd most, mert én már érzem a tüneteit, bejegyzésedet olvasva... lossofcrochetneedleset-phobia. Van olyan, mint a Hexakosioihexekontahexaphobia. És eheti játékunk: ammegmi?
Remélem azóta megtaláltad a tűidet, ha nem, küldenék egy virtuális szettet, sok szeretettel :-D

babaBonBon 2010.10.12. 10:13:13

@Nils Holgersonné: Oké, a megoldás a következő: használj néhányat a pót készletből akkupunktúrás kezelésként. A jótékony hatás kettős: megszünteti a kéz remegését és a nehéz légzést; valamint - akár a mester és a ceruzája - bármikor kikaphatod a füledből és kezdheted is a munkát!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.10.12. 10:33:36

@ruju: ez a hexaizé nem valami számtól való félelem? na, mindjárt kiguglizom.

a tuim nincsenek meg (!!!), kénytelen voltam varrni tegnap.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.10.12. 10:37:53

ahaa, 666!

(mi vagyunk a lovagok, akik azt mondják: ni!)

ruju 2010.10.12. 12:49:30

Szívből gratulálok! Ezennel hivatalosan is tiéd - nyereményként - a virtuális szettem. A hétvégén megy Bécsbe az egyik tanítványom. Küldjek vele reáliát is?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2010.10.14. 09:30:46

@ruju: huu, köszi, virtuálisan tudok a legjobban horgolni! hetvegen nem leszek, szoval koszi, meg -hala a blognak- idokozben jelentkezett az, akinel elhagytam a horgolotuim, szoval legalabb a remeny megvan, hogy idovel visszakerulnek.
süti beállítások módosítása