NH-né előszava: azt (is) tanultam a hétvégén, hogy az összes gondjainkból (vö. összes művei) 20% tényleges feladat, és 80% az általunk kitalált álprobléma. Ma, miután többször (túl sokszor) telefonálgattam különböző inkompetens ügyfélszolgálatos hölgyekkel, tárgyaltam segítőkész sofőrökkel, frusztrálódtam a hülye Géplány miatt, aggódtam a csomagért és emésztettem magam a doktori miatt, többször eszembe jutott, hogy nagy valószínűséggel az egész napi gyomorgörcs igaziból kétségkívül a 80%-ba tartozik. Ideje változtatni.

A napi beszámoló (legalábbis egy része meg itt olvasható, TB megfogalmazásában, mert ő sokkal jobban látja az élet humoros oldalát. És még vacsorát is csinált nekem)

 

És egyszer csak hajnali négy óra lett és azt vettük észre, hogy mindenki álmosodik. Lefeküdtünk aludni, mert hatkor kelni kellett, hogy elérjük a hetes buszt. Onnan tudom, hogy a busz hét órakor megy, hogy előző nap este megkértem  N.H.-nét, hogy nézze meg legyen szíves, hogy mikor indul a busz! Szó szerint így hangzott: "-Drágám! Könyörgöm neked tedd meg, hogy megnézed, hogy mikor indul reggel a busz?" Tíz perc múlva rákérdeztem. -Megnézted? -Igen. -És? -Hét órakor. -Biztos? -Igen. -Köszönöm. -Szívesen.

Így beszélgetünk néha.

Aznap reggel hatkor, két óra alvás után kicsit morcosan de fürgén siettünk a buszhoz, és tíz perccel hét előtt már meg is tudtuk, hogy kilenckor indul a busz.

Bátyám kérdezi N.H.-nét, hogy ez, hogy lehetséges?

"-Ez biztosan valami új busz!."

Mit csináljunk két órán keresztül?

Menjünk fel anyukámhoz reggelizni. Mindig örül. Most is örült. Kikölcsönöztünk tőle öt könyvet, amit N.H.-né vagy benn felejtett egy taxiban, vagy fenn felejtette a buszon.

Így megy ez.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr972760084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2011.03.22. 14:07:38

mintha mindenkinek a Táltos családban valamilyen kapcsolata van /lenne / az IDŐ - vel! :-)))

TáltosBandi 2011.03.22. 14:15:47

@nux vomica: Igen. Mindenkinek le kell tennie a voksot, hogy két órával előbb vagy később jó-e? Nincs középút. :)
süti beállítások módosítása