Nincsen semmi, vagyis van, de annyira fáradt vagyok, hogy még hogy írni sem tudok, megyek, inkább lefekszem. Egész nap takarítottam, szekrényeket és polcokat mostam le meg dobozból pakoltam ki, pedig nem is költözünk. Mi nem.

Hétfőn fogok mostmár csak írni, ha addig a grazi remete  TB nem szán meg benneteket, nem lesz mit olvasni. (_én_ speciel utálom azokat a bloggereket, akik nem írnak mindennap. az ember megy az oldalukra, reménykedik, aztán semmi - marha bosszantó)

Na, most kicsit elkaptam a fonalat, még azt is leírom, hogy a belső udvarunkon költ egy galambocska, a földön kucorog, sokáig azt hittük, beteg, de aztán kicsit sétált, és akkor meglestük a tojásokat. Fénykép is van, csak most nem teszem fel, mert ahhoz tényleg fáradt vagyok (mindent az olvasóért).                   

ja, meg majd hétfőn írok a szentIvánéji vacsorámról* (igen, tudom, hogy csak holnap lesz, de én más dimenzióban élek, és nekem már megvolt), meg még egy múlt heti koncertélményről, maradjanak velünk!

 

*amikor, többek között, végre lefényképeztem a pikniktakarónkat, Blancheakárki kívánságára - szóval ha másrl nem is, egy kockás takaróról lesz kép, gyertek majd, non plus ultra és soha vissza nem térő alkalom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr993009902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2011.06.24. 11:25:12

Csak úgy eszembe jut: valóban uborkaszezon van, édes, nedvdús,illatos és végre nem "kígyóubi" a piacról, amit már a kiírás miatt meg sem vettem.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.06.26. 20:05:07

igen, tudom, az igazi uborkaszezon miatt lett ám ez a cim
süti beállítások módosítása