Gondolom minden kedves olvasómnak alap a Family Guy. (Nyugi. Huszonkilenc éves koromig azt se tudtam, hogy eszik vagy isszák.)

Szóval van az a rész, mikor Petert beoltják a homo génnel, és ettől pár hétre buzi homoszexuális lesz. Ezt az alkotók például színes ruhákkal próbálják kihangsúlyozni, de gyanítom, hogy inkább a fazon a lényeg.

Mindenesetre kb. ez az egy alkalom van a soksok évadban mikor élénk színű ruhákat hord.

A zöld slankít.

Na. Beleszerettem egy ilyesmi zöld pulóverbe és megkaptam szülinapomra, ami nem most van.

Elég ha ránézek, és rögtön jókedvem lesz. A neonzöld valahogy belemászik a az agyamba és feltölt, elönt, melenget.

Kicsit megberheltem igen, de csak annyira, hogy olyan vakítóan zöldnek lássátok mint én.

A doktornőnek meg üzenem, hogy ne izguljon. Ugyanaz a kedves metroszexuális maradtam, akit megismert.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr103214332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása