Kedves Olvasóink, írhatnám azt is, hogy semmi nem történik velünk, de egyrészt ma majdnem elmentem kondiba, másrészt ettünk sajtos tésztát.

Az igazi sajtos tésztát onnan lehet felismerni, hogy úgy néz ki, mintha lereszeltünk volna mélytányérba egy fél karika trappistát.

De ez csak a látszat, ugyanis csak azért van hegy alakja, mert a tésztahalomra rengeteg tejfölt tettem, és ezt a pofátlan mennyiségű tejfölt kellett elföldelni a túlzásbamenően sok sajttal. Meg azért mert így finom. Ja és provanszi fűszerkeverék + francia sóvirág alap. :)

Most akkor ez már gasztroblog?

Négy doboz tejfölt vettem egyébként két embernek. Hiába a hetvenes években nőttem fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr723346185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

babaBonBon 2011.11.02. 12:15:28

Én úgy tudom akkoriban még trükközni kellett és a sajt egy részét muszáj volt a tészta alá dugni kunc-kunc!

Bécsi_Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2011.11.03. 09:40:54

Mikor tartotok ismét sajtos tészta napot? Mennénk enni mi is, mer' igen-igen szeressük. :-)
Aláírás: Az etiópok a szomszéd kerületből. :-)

Bécsi_Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2011.11.03. 09:44:58

És azt hiszem, hogy ma kell NHné-ra gondolni! Megy a drukk ezerrel! Hajrá!

duquesa Vitória de Saxe-Coburgo-Koháry 2011.11.03. 10:28:07

Öööö, NH-né védésén már lejárt a fél óra, és még nincs róla poszt?
Vagy téved a duquesa? Esetleg túl sok lett az örömnyilvánítás során elfogyasztott dom perignon?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2011.11.03. 16:46:37

@duquesa Vitória de Saxe-Coburgo-Koháry: fél 11-kor kezdődött :))
aztán volt a vizsga, aztán a fogadás, aztán hazajöttünk és kidőltem :) most heverészünk, beszélgetünk, aztán megyünk vacsizni.

Mikaél 2011.11.05. 16:16:09

Ez nem egy egyszerűbb étel sajtos tésztának nevezve?
(Álcázva...)
Szerintem porhintés a nyájas olvasónak.
Egyszerűen reszelt sajt, és nem vásároltak tejfölt, és nem készült tészta sem.
Valamiről "muszáj" írni !
Valamiből élni is kell...

nux vomica 2011.11.06. 16:33:16

Én is így szeretem: tészta a tányér közepén, azután sok tejföl és még több reszelt sajt. Gyerekkoromban az arány sajnos fordított volt, sőt a tejföl ki is maradt.
A fenti arányokra az uram szoktatott rá.
süti beállítások módosítása