Mert nekem olyan barátaim vannak, akik szerveznek nekem baby showert. Mert ennyire menők, aranyosak, és törődnek velem.

Nagyon kevés bulim volt még életemben, kb 3 születésnapi, és nagyon nagyon izgultam, hogy ez milyen lesz, hogy egymást alig vagy egyáltalán nem ismerő lányok hogy jönnek ki egymással (angolul, magyarul, németül), hogy minden rendben lesz-e.

Az egész azzal kezdődött, hogy anyahajó felajánlotta, hogy lehet az ő tágas lakásukban, így nekem, nekünk (mert Bandi is jött!) csak meg kellett jelennünk hatkor (mondjuk ez nem sikerült pontosan :)) és élvezni a kényeztetést. A csajok hihetetlen jól megszervezték, volt pogácsa, saláták, kisszívecskés, olyan igazi angolszász muffinok, sajtkrémes torta babadíszekkel, gumicukor, cumi alakú cukorka és persze lufik, szóval minden, ami kell a feelinghez. Babafénykép-felismerőjáték, névtippelős, sztorimesélős, babakaja-felismerős, kendőkötözős, baba-pelenkázós játék és most már azt is tudom, hogy 110cm a hastérfogatom (egy nagy szelet torta után, ha ez számít valamit).

És mind emellé kaptunk egy rakás ajándékot, egytől egyig szupereket, hasznosakat, vicceseket, kézzel készítetteket, annyira örültünk mindegyiknek, még hazafelé a villamoson is elő-előszedegettük Bandival, mint a kisgyerekek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Csupa kék, csupa rózsaszín: édes kék-rózsaszín mobil és mindenttudó csörgő, böngésző, fülhőmérő hűsítő jegesmacival, mamakényeztető illóolajos testolaj, kispóló (I don't talk to strangers), füldugó, illatos szemeltakaró a pihenéshez (hogy hivják ezt?), őrködő kistündér, cuuuuki sapka (bolyhos szegéllyel!!!), kék és rózsaszín babacipők, szoptatós tea, fényképalbum - valamint tőke a mosható pelenkák beszerzéséhez :) csupa csupa hasznos holmi - jajj! és lemaradt a képről a Mutter Kind Passomhoz készült patchwork borító

Annyira élvezem a terhességet, hogy eddig arra gondoltam, az utolsó heteknek nagyon kényelmetlennek kéne lennie ahhoz, hogy én akarjak szülni. De ez a gyerek olyan cukin helyezkedik eddig, hogy véletlenül se legyen nekem kellemetlen. Viszont észrevétlenül mégis kezdem várni, talán a jóslófájások miatt, vicces, hogy mennyire nem én alakítom a gondolataimat (micsoda szerencse, tette hozzá Orsi barátnőm). És tegnap úgy éreztem, egy ilyen baby shower party, bármennyire is csak a fogyasztói, bulizós társadalom kiszolgálásának tűnik, igaziból egy újabb lökés a szülés elfogadása meg várása felé. A kis ajándék babacuccok, vagy Bandi, ahogy újszerű kendőkötési technikákat talál fel a játékban, a többiek történetei, a beszélgetések, az egész hangulat, azon kaptam magam, hogy alig várom az egészet, az szülés izgalmát, a babázást, az éjszakai keléseket. Hormonok :))

Nem tudom olyan jól leírni, ahogy gondoltam, de nagyon, nagyon szépen köszönöm, lányok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr194547492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bécsi_Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2012.05.28. 18:55:10

Mi örültünk, hogy örültél! Meg annak, hogy láthattunk örülni.
Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen party is aktívan tudja segíteni az anyaságba lélekemelő állapotába való átjutást. :-)
Szóval használj mindent egészséggel és mindannyiunk nevében bátran kijelenthetem, hogy számíthatsz ránk bármikor. :-)

Mikaél 2012.05.28. 19:24:34

Nagyon kedves kis ajándékok.
Én kisgyerekként, örülnék annak, hogy ilyen sok játékom van.
És várnám már, hogy nézegethessem a Téli böngészőt.
Az jó érzés, ha az embernek vannak kedves barátai.

És az nagyon fontos, hogy IDŐT SZAKÍTANAK (áldoznak, fordítanak, szánnak,...) a másik emberre.

perger.laszlo · http://www.rejtelmek.hu 2012.05.28. 19:29:13

Ez egy tökéletes időzítésű party volt, éljenéljen!

Zazálea 2012.05.28. 20:01:45

ez a bejegyzés majd kicsattan az örömtől, de nagyon jólesett olvasni, mintha ott lettem volna én is,puszillak benneteket! :)
süti beállítások módosítása