Arra ébredni hajnali fél háromkor, hogy valaki nézi, ahogy alszol elmagyarázhatatlanul furcsa. 

Sokszor van, hogy még éjjel is fent vagyok, (a koala csak akkor hajlandó reggel sokáig aludni, ha ott fekszem vele, sőt akkor igazából bármennyit tud, én pedig meghozom ezt az áldozatot) és csak nézem ahogy alszik. Olyan jó egy boldog nyugodt embert álmában nézni, vagy csak szeretem. 

Az a mániája, hogy belemászik az arcomba, (soha egyetlen emberi lénnyel nem aludtunk így, hogy órákon keresztül mozdulatlanul szuszogunk egymás orrába-szájába) és az elején aggódtam és mindig hátráltam, hogy kapjon elég oxigént, de aztán rájöttem, hogy úgyis odaaraszol, csak úgy tovább tart.

Nem sok nő mondhatja el magáról, hogy sokat aludt így velem.

alszik.jpg

(a képen az egyik szerencsés, kötött kardigán plüss rugdalózó)

És akkor tegnap valamiért felébredtem (össze vannak kötve a függönyök, hogy este is lehessen navigálni az utcai lámpák és a hold fényénél), és a néma csendben egy vidám, nyugodt szempár bámult olyan kitartó érdeklődéssel, hogy szinte megsajnáltam, hogy mióta lehet fenn, és nézheti ahogy alszom.

Volt benne valami ijesztő, hogy ő is fenn maradhat éjjel ha akar, anélkül, hogy bármiféle zajt csapna, és nézheti ahogy én alszom kiszolgáltatva. Megkérdeztem tőle, hogy fenn van-e és mosolygott, aztán néztük egymást pár percig, és szép lassan kezdtem becsukni a szemem, ő dettó. Épphogy csak lecsukódott, és túl hamar nyitottam ki újra, mert ő is újra kinyitotta, és újra mosolygott, hogy ilyen gagyi trükkel akartam rászedni.

Másodszorra mielőtt lecsekkoltam, hogy alszik-e, számoltam magamban százhúszig. Elaludt.

Ezek a kalandok.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr934830766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

málnabálna 2012.10.10. 22:29:55

szép kalandok, ha nem a legszebbek! jó volt TB posztot olvasni+ hallani, h máshol is hasonlóan kalandosak az utcafényes éjjelek s az apa-lánya kapcsolat :)

vackor1b 2012.10.10. 23:51:22

Itt majd én alszom akkor azon az oldalon, ahol te szoktál és akkor hozzám is majd odabújik? Vagy ez csak az apáknak jár? Nagynéniknek nem? :D

TáltosBandi 2012.10.11. 00:41:52

@vackor1b: Hát az anyjához nem bújik, pedig őt szereti legjobban. :) Szóval valami más lehet.

Gem 2012.10.11. 07:28:25

@TáltosBandi : Magunkból kiindulva termotaxis.

missMarple 2012.10.11. 08:59:43

A francba!
Anyaistennő helyére befurakszik a leánygyermek istennő.Van-ennél tragikusabb és felemelőbb?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.10.11. 11:55:48

@Gem: magunkból kiindulva nem. sokszor alszunk csak ketten, TB nélkül, és a semminél még én is melegebb vagyok, mégsem tartja oda a pofiját.

nux vomica 2012.10.11. 12:30:31

Ez az első szerelem a lányok életében:D

szomszédlány én is 2012.10.12. 16:50:49

Aranyosan alszotok!
Ha alszotok mind ketten.De ez veszélyes.Rá is feküdhetsz a kicsire.Az természetes az élőlényeknél, hogy bújnak a meleg közelébe.Ösztönösen.

pagiszti 2012.10.12. 19:59:33

Mi is a kisbabankkal aludtunk, nem hiszem, hogy rafeküdtünk, egesz jo allaguva cseperedett.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.10.12. 22:24:27

@nux vomica: és ez csak fokozódni fog a következő öt évben :)

pagiszti 2012.10.13. 10:35:48

Szomszédlany hátha attól félt , hogy megnyomodik a baba, vagy hasonló , ezért megnyugtatom, nem okoz bennük materiális elváltozást az együtt alvás. :-D

Kalor 2012.10.14. 20:20:37

hat ez nagoyn jo, nagoyn aranyos kep! :)))

nyaronpirostelenkek 2012.10.18. 11:29:54

Es Nils Holgersonné volt a legtrükkösebb, mert ő 2x (!) 120-ig szamolt, aztán felkelt és lefotózta a két Játekost;))

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.10.19. 18:09:18

@nyaronpirostelenkek: Á, én annál is trükkösebb voltam, mert tudtam, hogy aludhatok reggelig, még akkor bőven lesz időm lefotózni őket :))

babaBonBon 2012.10.20. 15:27:29

Jajj, én ezt eddig úgy olvastam, hogy azt hittem NH-né poszt... de furcsa volt így újraolvasni :-))) Tök jó mindenesetre.
Pedig láttam lelki szemeim előtt NH-nét, ahogy csukott szemmel számol :-D

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2012.10.20. 22:05:12

@babaBonBon: Nos, én is viszonylag kevés nővel aludtam együtt így szájból-szájba :D
süti beállítások módosítása