Azt kell hogy mondjam, bár minden külső tényező ellentmond ennek, mi azért nagyon jól élünk. Tegnap például délelőtt fagyiztunk Táltos Bandival, Tündér Lilivel, meg a Táltos csalad legifjabb királyfijával (Bandi öccsével). És úgy sétálgattunk a belvárosban, mint a turisták, ami felér egy kis mininyaralással. Aztán délután a legszerencsésebbek aludtak, a B-csapat (ez te vagy, TB!) meg dolgozott. Este meg elbicajoztunk a Collegium Pazmaneumba, hogy meghallgassuk az első Vestibulum koncertet az előtérben. TB énekelt, és én fel voltam rá készülve, hogy 1. Lili bekiabál neki, hogy Apaaaa!, mint a múltkor, 2. Mi Lilivel a lépcsőházból hallgatjuk a zenét, fel-alá sétálgatva. Ehhez képest TL végigülte az egészet, minimális mozgolódással és öreg bácsikákkal való huncutkodással. Utána fogadtam a gratulációkat :)

Aztán hazabicikliztünk a nyárestében, hát az ilyeneket meg pláne nagyon szeretem. 

Aztán hajnalban keltünk, amit kevésbé szeretek, és elmentûnk a mariahilferstrasse-i Desigual bolthoz sorba állni. A fiúk ÖT előtt értek oda, mi Lilivel háromnegyed hatra, és bepofátlankodtunk a mieinkhez. Nem volt szép, tudom, de gyerekkel voltam. És csak tizen voltak mögöttünk. Akkor még. Meg voltak, akik a bolt előtt aludtak. Persze a június legesősebb és leghidegebb hajnala volt, áztunk, fáztunk, a gyerekre való tekintettel kölcsönkaptunk egy ernyőt, az alatt álldogáltunk négyen másfél órát, és termoszból forró teát ittunk. Meg néztük, hogy ki áll be még elénk, a helyfoglaló haverokhoz, ilyet mi aztán sose Kibírható volt, de azért nagyon örültünk az idő múlásának. Kilenc előtt tíz perccel kezdődött a Seminaked Party, nem tudom, Lili hogy fogja ezt később a pszichológusának elmesélni, de anya és apa levetkőzött az utcán. Meg a nagybácsi is. Meg körülöttünk mindenki. És 16 fok volt, és a mi édes, drága, mindenben alkalmazkodó lányunk húzta le a pólóját, hogy Én is! Én is! Alig tudtuk lebeszélni. 

Aztán volt egy kis osztrákos partihangulat-szítás, de a képeken látszik, hogy lila a szája a tömegnek, úgyhogy inkább gyorsan beengedtek minket. Az első 100 fehérneműs vásárló egy also és egy felsőrészt választhatott magának ingyen. Én a 68. voltam. Kicsit izgultam, hogy hogy is megy ez, most akkor egymás kezéből kell kitépni a jobb darabokat, vagy mi, de nagyon barátságos volt az egész. A fiúk lelkére kötöttem, hogy ha végeztek (és nyilván gyorsan végeznek, mit kell egy férfiruhan válogatni, ugye?), jöjjenek le Lilire vigyázni, hogy én is tudjak válogatni, ehhez képest én már túl voltam két ruhán, két kabáton, egy nadrágon, az összes döntésen, meg a sorszámom elvesztésén majd megtalálásán, mire lejöttek, és akkor is csak toporogtak, hogy akkor most ezt, vagy azt, vagy mégis inkább ezt, vagy inkább valami mást. Közben ezerrel dübörgött a zene, Lili szívalakú lufikat hajkurászott, vagy táncolt, az üzletvezetőnő meg a hangosbemondón stresszelt minket, hogy mindjárt véééége, siessünk. És közben mosolyogni kellett, mert fényképeztek. A pénztárnál mondták csak, hogy Lilinek is választhatunk, Bandi rohant el, hozott találomra 6 ruhát, hogy válasszak, így lett egy buggyos-flitteres nadrágja, meg egy színes-virágos pamutruhája. Eszmei értéke 30ezer forint, ki lehet találni, miben voltunk ma délután homokozni. Nagyon laza.

A fiúknak meg lett nadrágja, meg felsője, nekem gyönyörű átmeneti kabátom és farmerem. Sajnos választanom kellett, hogy ruhát vagy kabátot hozok, de jövőre indulok egy ruháért meg egy pizsamanadrágért meg egy szoknyáért meg egy ágytakaróért, ezért szívesen kelek hajnali ötkor. 

fotó.JPG

 kabát.jpeg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr226394403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nux vomica 2014.06.20. 23:10:55

ÓÓÓÓóóóó

Jó buli (volt)

hbogi87 2014.06.21. 14:49:53

Naggggyon crazy!!
Ha nem desigual lett volna, azt mondom nem vagytok normálisak, de így abszolut megérte. ;) Hordjátok egészséggel!!

vackor1b 2014.06.24. 12:39:52

Jövőre megadom az aktuális méretem. A többit rátok bízom, hordani fogom ;)
süti beállítások módosítása