Kira édesdeden alszik, én meg próbálok egy nyomorult videót kipréselni magamból ami sokkal nehezebb mint ahogy elsőre elképzeltem. Én vagyok a családban a videószerkesztő és nagyon bele kell húznom ha nem akarok lebőgni, mert Kira közben nem csak a photoshopot tanulta meg ami az ő feladata volt, hanem html meg cssl vagy fogalmamsincs milyen programozást is.

02:50 van, és az álmosság jegyei mutatkoznak rajtam. Hangokat hallok, ilyeneket:- Lila tojás, mi festettük, hát nem érted, nagyon szép nem? Ezek a hangok az ágy felől jönnek, és vagy hallucinálok vagy Miri álmában beszél.

A mai listámból csak egy dolgot raktam át holnapra, a vasalást. A többi kipipálva mint a sicc.

 

 

Úgymint:1; elrakni az ágy mellől mindent, nem összevissza, hanem helyet keresni nekik.2; konyhát rendbetenni 3; esetleg felporszívozni.

 

 

Ui:

Szuper ez az új gép, úgy rendereli a videókat mint az állat.

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr341050948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.04.07. 09:07:05

*Kira és Miri....még szerencse,hogy olyan nagy ágyat vettetetk....és most már azt a bizonyos megjegyzést is érteni vélem!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.07. 09:22:38

milyen megjegyzest?? Miri nekem is uj, de hat en ha egyszer alszom, akar hatan is lehetunk az agyban, fel se tunik.

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.07. 09:47:32

nem allom meg azert, hogy ne mentegessem magam (ajjaj, foleg miss Marple elott), de az agymelletti elrakando dolgok csak Viktorei, csupa elektromos kütyü es a hozzatartozo dobozok, nejlonszatyrok, drotok, szoval az tenyleg nem az en feladatom, a konyhaban pedig csak szennyesedenyt kellett elpakolni, meg a szemetet levinni, a vasalas pedig egy regota huzodo vita, es eredetileg csak egy par polot jelentett, csak azota felgyult meg valamennyi. Szoval nem dolgoztatom halalra Viktort, mert 1 hete csak ezek a feladatai vannak. :-)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.07. 09:52:25

a kepek nagyon jok, foleg az elso! :-)))))))))))))))

TáltosBandi 2009.04.07. 10:57:10

Anyukámnak van egy nagyon pontos elképzelése, hogy én magamtól mennyit házimunkázhatok. (mindig a nulla felé konvergál.) Neki pont az a gyanús ha magyarázkodsz. Mert akkor mégiscsak rengeteget, sőt még annál is többet hiszen lelkiísmeretfurdalásod is van miatta :P

missMarple 2009.04.07. 16:06:38

@Nils Holgersonné: ...és ezt Viktor is tudja? mármint,hogy "felsemtűnik"?

missMarple 2009.04.07. 16:11:23

@TáltosBandi : biztosan rengeteget házimunkázol,mert amikor telefonon beszélünk,akkor mindig a házimunka előtt vagy a házimunka után vagy éppen!
...meg különben is,VAN ÚJ A NAP ALATT!

missMarple 2009.04.07. 16:13:49

@Nils Holgersonné: ....most ezt komolyan mondod? hogy Neked bármi miatt is mentegetned kell Magadat előttem?
Adtam én okot ekkora sértésre?

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.07. 17:11:34

@missMarple: nem sertesbol am, csak megis.. nem tudom, mit szol hozza, mikor Viktor meseli, hogy megint mennyi mindent kellett csinalnia.

Viktor tudja, hogy fel sem tunik, mert mindig viccet csinal ebbol - marmint hogy enmellettem akar agyut is lehetne sutogetni, meg hogy beszelek almomban - ilyenkor sok mindent megbeszelunk ,amirol masnap fogalmam sincs

milyen megjegyzes volt, ami eszebe jutott? (az elso kommentben)

missMarple 2009.04.07. 18:33:59

@Nils Holgersonné:
*valahol és valamikor és valakik beszéltek az IKEÁS ágyatokról és akkor Veruska "ártatlan" kérdésére (milyen ez az ágy?) Te azt felelted(vagy valami hasonlót), hogy "nagyon strapabíró"! (így volt - nem így volt...ma már beépült a családi legendáriumba)...

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.04.08. 11:42:29

@missMarple:
hat, ha nem is a legidealisabb modon, de azert orulok, hogy helyet kaptam a csaladi legendariumban :D
süti beállítások módosítása