olyan derus, nyugodt napjaim vannak (jo lenne irni, hogy napjaink vannak, de Bandi reggel ota dolgozik, es holnap is ez lesz, tegnap meg egesz este probalt), jol megy a munka, a lakas is rendben van, en is rendben vagyok. Jo kis idoszak ez.

Csak amig teregettem, jutott eszembe, hogy azert jo lenne valami, amitol ugy lehetne ezekre a napokra visszagondolni, hogy: Emlekszem, nyar volt akkor... valami szabadter kene, hianyzik a Romai part, az esti sorozes, a langos (igazibol egy nyaram volt, amikor tenyleg gyakran jartam le oda, pont, mikor diplomaztam, de az nagyon jo volt), valami tancos helyre kene menni baratokkal, vagy csak gorogdinnyeevos traccspartikat rendezni a teraszon, vagy setalni macskakoves utcakon, hianyzik a meleg, a nyari ruha, a harsfaillat.

(mondjuk tegnap a Zanoniban fagyiztam, es nagyon jo volt, sokat nevettunk, csak TB hianyzott)

A kep olyasvalakit abrazol, aki osztonosen tudja elvezni a nyar izeit :)) :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr351192293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vackor1b 2009.06.18. 21:33:56

Esetleg jövő hét vége? (Ha nem jönne közben esetlegesen egy "nagyon nagy autó" ;) ) Dunapart, lángos, sült hal és még talán én se maradnék le róla, sőt a lányaim sem. Én is nagyon vágyom erre!

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.06.19. 10:42:57

hat, jovo heten itt nekem vendegeim lesznek, ugyismint a noverkenk, csaladostul. Az otlet egyebkent jo!

milyen nagyon nagy auto??

ja, ha befertek (a csomagtartoba?), johettek ti is jovo heten! TB nem lesz itt, ugyhogy bulizhatunk! :D
süti beállítások módosítása