Szóval az úgy volt, hogy amikor mondtam, hogy a megfejtő kap egy meglepetés ajándékot, akkor én azt komolyan gondoltam, bár az ajándéknak még csak egyötöde volt készen. De az úgy kevés lett volna, és nem akartam magában sem lefényképezni, hogy akkor majd ilyen lesz, csak idő kérdése. Így inkább befejeztem, és aztán még ki kellett keményíteni, és akkor rádöbbentem háztartásom sokadik hiányosságára: nincs gombostűm. Csak pár darab volt, szóval egyesével keményítettem őket. És tegnap már készen voltak, megszáradtak, csak egy szálat kellett elvarrni, csak akkor TB kitalálta, hogy menjünk házibuliba. Szóval most mutatom akkor a "zene mosolygáshoz" játék nyereményét, remélem tetszik missMarple-nek!

A művészneve Grandma Twinkle Star, (magyarul a nagyi csillogó csillagai, de úgy nem hangzik olyan jól) az angol The Royal Sisters oldalán találtam a leírást.

Lehet kérni egyéni felfüggesztéssel, vagy girlandba fűzve.

 

És remélem, hogy ez a kis késés nem vette el senki kedvét sem attól, hogy részt vegyetek Bandi játékán. Találgassatok, és nyerjetek!

 

 

 

 

 

 

 

4 komment

Címkék: játék

A bejegyzés trackback címe:

https://eloretolthelyorseg.blog.hu/api/trackback/id/tr751594121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

missMarple 2009.12.15. 10:25:53

*Köszönöm szépen!

*annyira szép :
"egyéni felfüggesztéssel,
vagy girlandba fűzve"!
Mint egy vers.
Együtt, egyszerre a kettőt nem lehetne?
(tudom,mindig is telhetetlen voltam)

babaBonBon 2009.12.17. 09:30:37

Szerintem a nagyi csillogó csillagai szebben hangzanak :-)

Nils Holgersonné · http://eloretolthelyorseg.blog.hu 2009.12.17. 09:39:18

@babaBonBon: de csak mert magyarul van :) engem zavar a sok cs, mondjuk lehetne nagyi sziporkazo csillagai. Meg egyebkent nem is a nagyie, a Grandma asszem csak a technika miatt kerult a nevbe, de en rogton egy nagymama kiscsillag unokaira asszocialtam

missMarple 2009.12.17. 10:22:33

@babaBonBon: ja! meg
"szép a tavasz és szép a nyár is,
de szebb az ősz s legszebb a tél"...
süti beállítások módosítása